Browsing by Author "Andriušienė, Milda"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
ETD Vyresniųjų klasių mokinių laiko planavimo, mokymosi motyvacijos ir psichologinės gerovės sąsajos[The relationships between time planning, learning motivation and psychological well-being of senior students]master thesisAndriušienė, Milda2019-05-29Tyrimo tikslas: 1.Palyginti laiko planavimą, mokymosi motyvaciją ir psichologinę gerovę pagal lytį, klasę ir amžių. 2. Įvertinti laiko planavimo, mokymosi motyvacijos ir psichologinės gerovės sąsajas visoje imtyje. 3.Nustatyti kokią prognostinę vertę psichologinei gerovei turi 9-12 klasių mokinių laiko planavimas. Priemonės: • Studentų akademinės motyvacijos skalė (SAMS-21) (Kairys, Liniauskaitė, Brazdeikienė, Bakševičius, Čepienė, Mažeikaitė - Gylienė, Rugevičius, Žakaitienė, Žakaitis, 2017). • Laiko planavimo klausimynas ( Kairys, Liniauskaitė, 2017). • Lietuviškoji psichologinės gerovės skalė (Kairys, Bagdonas, Liniauskaitė, Pakalniškienė, 2013). • Duomenys apdorojami naudojant statistinės analizės ir duomenų apdorojimo programą SPSS 22.0 (Statistical Package for Social Sciense). Išvados: Amotyvacija labiau išreikšta pas vaikinus nei pas merginas; Merginos pasižymi labiau išreikštu pasitenkinimu gyvenimu ir savimi, tikslingumu, pasitenkinimu tarpasmeniniais santykiais bei kontrole, lyginant su vaikinais; 17-18 metų vaikinai pasižymi didesne išorine identifikuota bei išorine reguliacija nei 15-16 metų vaikinai; Nepastebėta statistiškai reikšmingų skirtumų dviejose merginų amžiaus grupėse (15-16 ir 17-18 metų merginų); Laiko planavimo skalėje išryškėjo didesnė 15-16 metų mokinių motyvacija; Tarpasmeniniais santykiais labiau patenkinti 17-18 metų tirimieji; Laiko planavimo trukdžių valdymas koreliuoja su visais motyvacijos kintamaisiais, išskyrus amotyvaciją, taip pat su psichologinės gerovės kintamaisiais, išskyrus pasitenkinimą santykiais su artimaisiais; Motyvacijos vidinis pasiekimų kintamasis turi didžiausią (lyginant su kitais kintamaisiais) prognostinę vertę laiko planavimo konstrukto laiko planavimo įgūdžiams ir trukdžių valdymui; Psichologinės gerovės tikslingumas turi didžiausią (lyginant su kitais kintamaisiais) prognostinę vertę laiko planavimo konstrukto laiko planavimo įgūdžiams ir trukdžių valdymui.1