Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.14172/19487
Options
Vyresniųjų klasių mokinių laiko planavimo, mokymosi motyvacijos ir psichologinės gerovės sąsajos
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master thesis (ETD_MGR)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Vyresniųjų klasių mokinių laiko planavimo, mokymosi motyvacijos ir psichologinės gerovės sąsajos
Other Title
The relationships between time planning, learning motivation and psychological well-being of senior students
Author
Andriušienė, Milda |
Advisor
Other(s)
Bagdonas, Albinas | Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Extent
54 p.
Date Issued
2019-05-29
Field of Science
eLABa
37377566
Abstract
Tyrimo tikslas: 1.Palyginti laiko planavimą, mokymosi motyvaciją ir psichologinę gerovę pagal lytį, klasę ir amžių. 2. Įvertinti laiko planavimo, mokymosi motyvacijos ir psichologinės gerovės sąsajas visoje imtyje. 3.Nustatyti kokią prognostinę vertę psichologinei gerovei turi 9-12 klasių mokinių laiko planavimas. Priemonės: • Studentų akademinės motyvacijos skalė (SAMS-21) (Kairys, Liniauskaitė, Brazdeikienė, Bakševičius, Čepienė, Mažeikaitė - Gylienė, Rugevičius, Žakaitienė, Žakaitis, 2017). • Laiko planavimo klausimynas ( Kairys, Liniauskaitė, 2017). • Lietuviškoji psichologinės gerovės skalė (Kairys, Bagdonas, Liniauskaitė, Pakalniškienė, 2013). • Duomenys apdorojami naudojant statistinės analizės ir duomenų apdorojimo programą SPSS 22.0 (Statistical Package for Social Sciense). Išvados: Amotyvacija labiau išreikšta pas vaikinus nei pas merginas; Merginos pasižymi labiau išreikštu pasitenkinimu gyvenimu ir savimi, tikslingumu, pasitenkinimu tarpasmeniniais santykiais bei kontrole, lyginant su vaikinais; 17-18 metų vaikinai pasižymi didesne išorine identifikuota bei išorine reguliacija nei 15-16 metų vaikinai; Nepastebėta statistiškai reikšmingų skirtumų dviejose merginų amžiaus grupėse (15-16 ir 17-18 metų merginų); Laiko planavimo skalėje išryškėjo didesnė 15-16 metų mokinių motyvacija; Tarpasmeniniais santykiais labiau patenkinti 17-18 metų tirimieji; Laiko planavimo trukdžių valdymas koreliuoja su visais motyvacijos kintamaisiais, išskyrus amotyvaciją, taip pat su psichologinės gerovės kintamaisiais, išskyrus pasitenkinimą santykiais su artimaisiais; Motyvacijos vidinis pasiekimų kintamasis turi didžiausią (lyginant su kitais kintamaisiais) prognostinę vertę laiko planavimo konstrukto laiko planavimo įgūdžiams ir trukdžių valdymui; Psichologinės gerovės tikslingumas turi didžiausią (lyginant su kitais kintamaisiais) prognostinę vertę laiko planavimo konstrukto laiko planavimo įgūdžiams ir trukdžių valdymui.
Purpose of the study: 1.Compare time planning, learning motivation, and psychological well-being by gender, class, and age. 2.Evaluate the relationships between time planning, learning motivation and psychological well-being across the sample. 3. Determine the prognostic value between psychological well-being and time planning among 9-12 grade students. Tools: • Student's academic motivation scale (SAMS-21) (Kairys, Liniauskaitė, Brazdeikienė, Bakševičius, Čepienė, Mažeikaitė - Gylienė, Rugevičius, Žakaitienė, Žakaitis, 2017). • Time planning questionnaire ( Kairys, Liniauskaitė, 2017). • Lithuanian scale of psychological well-being (Kairys, Bagdonas, Liniauskaitė, Pakalniškienė, 2013). • The data is processed using the statistical analysis and data processing software SPSS 22.0 (Statistical Package for Social Sciense). Conclusions: Amotivation is more expressed by boys than by girls; Girls have a more pronounced satisfaction with life and self, purposefulness, satisfaction with interpersonal relationships and control compared to boys; 17-18-year-old boys are characterized by greater external identification and external regulation than 15-16 year olds; No statistically significant differences were observed in two age groups of girls (15-16 and 17-18 years old); The time planning scale revealed greater motivation for 15-16 year olds; Interpersonal relationships are more satisfied with 17-18 year olds; Time planning interference management correlates with all motivational variables except amotivation, as well as psychological well-being variables, except satisfaction with relatives; The motivational internal variable of achievement has the highest (compared to other variables) prognostic value for time planning construct time planning skills and interference management; The purposefulness of psychological well-being has the highest (compared to other variables) prognostic value for time planning construct time planning skills and interference management.
Bibliographic Details
69
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieiga intranete / Intranet Access
File(s)baigiamasis_milda_andriusiene.pdf (1.02 MB) Intranet Accessuntil 2024-05-29