Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.14172/15236
Options
Aplinkosaugos aspektai rinkodaros procese
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Title
Aplinkosaugos aspektai rinkodaros procese
Other Title
Environmental aspects in marceting mix
Date Issued
Date Issued |
---|
2011 |
Extent
p. 87-96
Is part of
Vadybos mokslas ir studijos – kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development : mokslo darbai. , 2011, Nr. 2 (26).
Field of Science
Abstract
Tyrimo tikslas – nustatyti aplinkosaugos aspektų integravimo į rinkodaros procesą galimybes. Straipsnyje taikant mokslinės literatūros lyginamosios ir loginės analizės, indukcijos ir apibendrinimo metodus bei atsižvelgiant į aplinkosaugos problemų aštrėjimą pasaulyje ir jų tiesioginę priežastį – žmonių ūkinę veiklą bei vartojimą, analizuojami aplinkosaugos aspektai rinkodaros procese ir jų taikymo galimybės, siekiant kurti ir teikti rinkai aplinką tausojančius produktus. Tyrimo metu, taikant 4P modelį, rinkodaros proceso instrumentai buvo išnagrinėti kiekvieną jų vertinant pagal aplinkosaugos kriterijus. Identifikuota ir nustatyta, kad aplinkosaugos rinkodarą galima laikyti integruotu procesu, orientuotu į prekių ir paslaugų teikimą vartotojų grupėms, kuris turi sumažintą poveikį aplinkai ir prisideda prie darnaus vystymosi nuostatų, o organizacijų prioritetinė orientacija į aplinkos tausojimą kuria pridėtinę naudą organizacijai, gamintojams, vartotojams bei ekosistemai.
Objective of the work was to establish integration possibilities of enviromental aspects to marketing mix. In the article, by the comparative literature and logic analysis, induction and generalization methods, and taking into account the escalation of enviromental problems in the world and their directly cause – human economic activity and consumption, analyzed environmental aspects in the marketing mix and their application possibilities, to develop and supply the market with environmentally friendly products. During inquiry, the 4P marketing model was applied in the examination of each marketing mix tool from environmental perspective. It was indentified and established that environmental marketing can be considered as an integrated process, which is focused on the provision of goods and services for consumer groups, and which has to have a reduced environmental impact and contribute to the sustainable development regulations, while organizations priority focus on the environmental sustainability benefits to the organization, producers, consumers and the natural environment.
Is Referenced by
ISSN (of the container)
1822-6760
2345-0355
eLABa
2512577
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Bibliographic Details
20
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access