Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.14172/3075
Options
Informacinių sistemų kūrimo metodai ir technikos / Olegas Vasilecas, Algis Saulis; Kauno technologijos universitetas, Klaipėdos universitetas, Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Type of publication
Aukštojo mokslo studijų vadovėlis / Textbook for higher education studies (K2a1)
Type of document
type::text::book
Author(s)
Vilniaus Gedimino technikos universitetas | ||
Saulis, Antanas Algis | Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Title
Informacinių sistemų kūrimo metodai ir technikos / Olegas Vasilecas, Algis Saulis; Kauno technologijos universitetas, Klaipėdos universitetas, Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Publisher
Klaipėda: Klaipėdos universiteto leidykla, 2008
Date Issued
Date Issued |
---|
2008 |
Extent
252 p.
Description
Bibliografija: p. 247-249
Field of Science
Abstract
Vadovėlyje pateikiami informacinių sistemų (IS) kūrimo principai. Jame detaliai nagrinėjami IS pradines analizes metodai, duomenį] ir procesų modeliavimas bei procesų logikos aprašymo technikos. Alskiri vadovėlio skyriai skirti objektinei analizei ir projektavimui, IS kūrimui ontologijos ir verslo taisyklių pagrindu. Paskutiniuose dviejuose vadovėlio skyriuose nagrinėjama IS kūrimo metodikos ir karkasai. Sis vadovėlis skirtas aukštųjų mokyklų informatikos inžinerijos ir informatikos magistrantūros studijų pakopos studentams. Atskiri skyriai gali būti naudojami doktorantūros studijų pakopos studentams. Vadovėlis bus naudingas ir praktikams, kurie sprendžia informacinių sistemų kūrimo problemas. Vadovėlis yra išleistas vykdant projektą „Informacinių technologijų srities magistrantūros studijų programų modernizavimas, plėtra ir mobilumo užtikrinimas", finansuojamą ES. SFMIS kodas: BPD2004-ESF-2.5.0-03-05/0063. LR švietimo ir mokslo ministerijos Aukštųjų mokyklų bendrųjų vadovėlių leidybos komisijos rekomenduota 2008 10 03, Nr. 08-405.
ISBN
9789955183440
eLABa
2469781
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Bibliographic Details
0