Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.14172/19480
Options
Biblioterapijos taikymas, sprendžiant paauglių mokymosi motyvacijos problemas
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master thesis (ETD_MGR)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Biblioterapijos taikymas, sprendžiant paauglių mokymosi motyvacijos problemas
Other Title
Application of bibliotherapy in finding solutions for teenagers‘ learning motivation problems
Advisor
Other(s)
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Extent
64 p.
Date Issued
2019-06-05
Field of Science
eLABa
37760807
Abstract
Dienos centruose, teikiant pagalbą socialinės rizikos paaugliams taikoma biblioterapija. Mokslinėje literatūroje esama duomenų, jog biblioterapija naudinga stiprinant savarankiškumą, tikslingai taikoma padeda susidoroti su psichologinėmis problemomis, dvasiškai augti ir kokybiškai vystytis, ugdyti savigarbą, savęs pažinimą, supratimą, išsilaisvinti iš suvokimo, kuris reikalauja nepripažinti asmeninių skaudžių jausmų. Biblioterapija taip pat mažina su nerimastingumu siejamų sutrikimų raišką, padeda įveikti depresinio pobūdžio sutrikimus. Profesionalus biblioterapijos taikymas dienos centruose, dirbant su paaugliais sudaro prielaidas stiprinti mokymosi motyvaciją.
Bibliotherapy is applied in day centres in order to solve the teenagers‘learning motivation problems. Scientific literature provides evidence about the impact of bibliotherapy upon personal self-sufficiency, solution of psychological problems, mental development and qualitative personal growth, self-esteem, self-recognition, understanding, release of painful emotions. Bibliotherapy also has a potential to decrease the expression of disorders related to anxiety, to overcome disorders related to depression. Professional application of bibliotherapy working with teenagers in day centres give presumptions for the increase of learning motivation.
Bibliographic Details
46
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieigos embargo / Embargoed Access
File(s)magistrinisdarbas2019.pdf (1018.3 KB) Embargo Accessuntil 2024-05-05