Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.14172/19047
Options
AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupės vidinės rinkodaros efektyvumo vertinimas
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master thesis (ETD_MGR)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupės vidinės rinkodaros efektyvumo vertinimas
Other Title
Evaluation of internal marketing effectiveness of "Western Shipyard" group of companies
Author
Čukalina, Kristina |
Advisor
Other(s)
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Extent
68 p.
Date Issued
2021-06-04
Field of Science
eLABa
94695713
Abstract
Magistro darbe vertinama AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupės - didžiausia jūrinės inžinerinės pramonės bendrovės Lietuvoje - vidinės rinkodaros efektyvumas. Kiekviena iš bendrovės įmonių aktyvios konkurencijos sąlygomis siekia siūlyti aukštos kokybės paslaugas klientams siekiant jų lojalumo. Dėl darbo rinkos žmogiškųjų išteklių trūkumo AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupėje stengiamasi taikyti vidinės rinkodaros įrankius siekiant išlaikyti personalą, suteikti aukštą paslaugų kokybę išorės klientui, išsaugoti jų lojalumą ir vykdyti įmonės pelno planus. Vidinė rinkodara ir rinkodaros efektyvumas analizuojami teoriniu aspektu, nagrinėjama ir sisteminama Lietuvos ir užsienio autorių vidinės rinkodaros ir rinkodaros efektyvumo sampratų interpretavimai, pagrindiniai sudedamieji elementai, tikslai, analizės metodai ir būdai. Literatūros analizė atskleidžia svarią problemą – nepaisant vidinės rinkodaros reikšmės organizacijai, trūksta tyrimų vidinės rinkodaros elementų analizei ir jų daromos įtakos rinkodaros efektyvumui jūriniame sektoriuje. Dėl to yra nauja ir aktualu tirti, kokie veiksniai daro teigiamą įtaką vidaus rinkodarai, ar tai efektyvu ir naudinga AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupei. Darbe formuojamas tyrimo modelis, pritaikytas būtent AB „Vakarų laivų gamykla“ dukterinėms įmonėms. Atliekant tyrimą buvo taikomi dedukcinis ir aprašomasis metodai, kurie susideda iš kokybinio ir kiekybinio tyrimo elementų. Tyrimas sudarytas iš dviejų etapų: internetinė AB „Vakarų laivų gamykla“ dukterinių įmonių vadovų, specialistų, tarnautojų darbuotojų apklausa ir pusiau struktūruoti pokalbiai su strateginių įmonių vadovais. Atlikus teorinės medžiagos ir empirinių duomenų analizę, nustatyta, kad tyrimo modelis gali parodyti, kur ir kaip gali būti stiprinama vidinė rinkodara per rinkodaros efektyvumo prizmę. Tyrimo rezultatai iš dalies atitinka išnagrinėtos literatūros išvadas ir dalinai patvirtina studijos modelį. Be to, šio darbo išvados nuosekliai papildo kitų tyrimų panašiomis temomis rezultatus. Atlikto tyrimo rezultatai gali būti naudingi darbdaviams, ypač AB „Vakarų laivų gamykla“ dukterinių įmonių vadovams vertinant vidinė rinkodarą ir rinkodaros efektyvumą numatant tolesnes bendrovės valdymo ir plėtros galimybes.
The master's thesis evaluates the efficiency of internal marketing of "Western Shipyard" group of companies - the largest marine engineering industry company in Lithuania. In the conditions of active competition, each of the company's companies strives to offer high-quality services to customers to achieve their loyalty. Due to the lack of human resources in the labor market, "Western Shipyard" subsidiaries tries to apply internal marketing tools to retain staff, provide high-quality services to external customers, maintain their loyalty, and achieve the company's profit plans. Internal marketing and marketing efficiency variables are analyzed and systematized from the theoretical point of view: interpretations of Lithuanian and foreign authors' concepts of internal marketing and marketing efficiency, main variables’ components, goals, analysis methods and techniques. The analysis of the literature reveals an important problem - despite the importance of internal marketing for the organization, there is a lack of research on the analysis of internal marketing elements and their impact on marketing efficiency in the maritime sector. Therefore, it is new and relevant to investigate what factors have a positive impact on internal marketing, whether it is efficient and beneficial for “Western Shipyard” group of companies. The researcher forms a research model which was applied to the “Western Shipyard” subsidiaries. Deductive and descriptive methods were used in the study, which consist of elements of qualitative and quantitative research methods. The thesis research consists of two stages: an online survey of the managers, specialists, and employees of the “Western Shipyard” subsidiaries and semi-structured interviews with the managers of “Western Shipyard” strategic companies. The analysis of theoretical material and empirical data has shown that the research model can indicate where and how internal marketing can be strengthened through the prism of marketing effectiveness. This study highlights the existing theoretical foundations and complements the results of other studies on similar topics. Therefore, this study assists the range of existing managerial experience of “Western Shipyard” subsidiaries in assessing internal marketing and marketing effectiveness by anticipating further management and development opportunities of the company.
Bibliographic Details
126
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieiga intranete / Intranet Access
File(s)kristina_cukalina.pdf (1.26 MB) Intranet Accessuntil 2026-09-01