Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.14172/19689
Options
Partizaninės rinkodaros poveikis vartotojų elgsenai
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master thesis (ETD_MGR)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Partizaninės rinkodaros poveikis vartotojų elgsenai
Other Title
The impact of Guerrilla marketing on consumer behaviour.
Author
Svetikaitė, Eglė |
Advisor
Other(s)
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Extent
76 p.
Date Issued
2022-06-01
Field of Science
eLABa
131319837
Abstract
Besikeičianti vartotojų elgsena, didėjantys prekės kokybės reikalavimai skatina įmones formuoti savo prekės ženklą. Siekiant kurti efektyvią komunikaciją, reikalinga kuo geriau pažinti vartotoją ir aiškiai suprasti, kokie rinkodaros kampanijos veiksniai yra paveikiausi siekiant daryti įtaką vartotojų elgsenai. Tyrimo objektas - įmonės partizaninės rinkodaros poveikis vartotojų elgsenai. Darbo tikslas - išanalizuoti ir įvertinti prekės ženklo partizaninės rinkodaros poveikį vartotojų elgsenai. Darbo metodai. Užsienio ir Lietuvos autorių literatūros, dokumentų sisteminė analizė ir apibendrinimas, siekiant ištirti ir palyginti įvairių autorių nuomonę apie partizaninę rinkodarą. Atliekant empirinį tyrimą, buvo naudojamas kiekybinis tyrimo metodas – anketinė apklausa. Pirmojoje – konceptualiojoje mokslinio darbo dalyje teoriškai išanalizuota partizaninės rinkodaros samprata ir kitimas, nagrinėjama partizaninės rinkodaros reikšmė vartotojui. Identifikuojamos prekės ženklo tapatumas, naudos skatinančios pirkti prekę bei rėmimo komplekso elementų įtaka vartotojui. Analizuojamos partizaninės rinkodaros priemonės, kūrimo procesas. Nagrinėjamos integruotos rinkodaros komunikacijos priemonės, partizaninės rinkodaros įtaka prekės ženklo žinomumui vartotojų elgsenai. Antrojoje darbo dalyje – analitinėje mokslinio darbo dalyje, analizuojama įmonės vykdytos partizaninės rinkodaros pavyzdžiai, įmonės komunikacijos elementai, apžvelgiama įmonės prekės ženklų partizaninės rinkodaros komunikacija socialiniuose tinklapiuose, tradicinės komunikacijos analizė, sudaroma kiekybinė tyrimo metodologija ir empirinių duomenų rezultatai. Trečiojoje dalyje įvardijamos partizaninės rinkodaros probleminės taikymo sritys, formuojami partizaninės rinkodaros taikymo projektiniai sprendimai, analizuojamos įgyvendinimo galimybės bei sprendimų pritaikomumas ir nauda organizacijai. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados. Tyrimu nustatyta, kad partizaninė rinkodara sukelia teigiamas emocijas vartotojams ir įtraukia į kūrybiškas reklamines žinutes, skatina susidomėjimą prekės ženklu. Daugumos respondentų nuomone partizaninė rinkodara – įdomi strategija, kuri pabrėžia prekės ženklo unikalumą nuo konkuruojančių prekių. Naudojantis subtilesnėmis arba paslėptos rinkodaros priemonėmis įmonė gali nežinomam ženklui suteikti auditorijos dėmesį.
Changing consumer behaviour and increasing product quality requirements encourage companies to shape their brand. In order to create effective communication, it is necessary to know the consumer as best as possible and to understand clearly, what marketing campaign factors are most effective in order to influence consumer behaviour. The object of the research is the impact of company guerrilla marketing on consumer behavior. The aim of the study is to analyze and evaluate the impact of brand guerrilla marketing on consumer behaviour. Research methods: systematic analysis and generalization of literature documents of foreign and Lithuanian authors, to explore and compare the opinion of various authors on guerrilla marketing. In the first – conceptual part of the scientific work analyzes the theoretical concept and changes of guerrilla marketing, examines the significance of guerrilla marketing for the consumer. Identifiable brand identity, benefits of encouraging the purchase of a product and the marketing mix - promotion elements what impact consumer behaviour. The different guerrilla marketing forms and development process are analyzed. Integrated communications tools, guerrilla marketing influence on brand awareness to consumer behaviour are presented. In the second part – analytical part of scientific work, company carried out guerrilla marketing examples are analyzed, company communications tools, company brand guerrilla marketing communication on social networks are reviewed and traditional communications elements analyzed, a quantitative research methodology and results of empirical data are concluded. The third part refers to the problematic area of guerrilla marketing, design decisions for the application of guerrilla marketing are formulated, implementation options, application of solutions and benefits to the organization are analyzed. The conclusions are at the end of thesis. Conclusion: This study revealed that guerrilla marketing evokes positive emotions in consumers and includes in creative advertising messages, promotes brand interest. Most respondents find guerrilla marketing an interesting strategy, which emphasize the uniqueness of the brand from competing goods. Using subtle or ambush marketing the company can draw the audience’s attention to an unknown brand.
Bibliographic Details
76
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieigos embargo / Embargoed Access
File(s)egle_svetikaite.pdf (3.88 MB) Embargo Accessuntil 2027-06-01