Options
Laivo balastinės sistemos vamzdžių patikimumo tyrimas
Gedvila, Edvinas |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Šio baigiamojo darbo tikslas yra sukurti vertinimo metodiką ir sumodeliuoti tiriamojo laivo balastinių vamzdžių sistemą bei ištirti balastinės vamzdynų sistemos eksploatavimo laiką priklausomai nuo korozijos atsiradimo greičio. Darbe pateikiama teorija apie korozijos rūšis balasto sistemos vamzdynų korozijos atsiradimui. Naudojant kompiuterinė projektavimo ir braižymo programa AutoCAD sumodeliuotas balastinės sistemos vamzdynai. Darbe pateikiami vertinimo metodai skirti teisingam skaičiuojamajam skysčių dinamikos eksperimentui tirti bei nustatyti balastinės sistemos vamzdynų eksploatavimo laiką priklausomai nuo korozijos atsiradimo greičio susidarymo. Atlikti vandens tekėjimo įtakos įvertinimai korozijos atsiradimui per sumodeliuotus balastinės sistemos vamzdynus, sudarytas eksperimentas programoje Flow3D. Palygintos gautos korozijos atsiradimo skaitinės reikšmės su sudaryto vertinimo metodikos rezultatais. Nustatyta balastinės sistemos vamzdynų korozijos pažeidžiamiausios vietos. Pateikiamos pažeidžiamiausių vietų optimizavimo įvertinimai balastinės sistemos vamzdynų eksploatavimo laiko didinimui.
The aim of this thesis is to develop an evaluation methodology and model of the ballast pipe system of the researched vessel, and to investigate the service life of the ballast piping system depending on corrosion rate. A theory of the types of corrosion for ballast system pipeline corrosion is presented. Ballast system pipelines were modeled using AutoCAD computer aided design and drawing software. The master thesis presents evaluation methods for the investigation of the correct computational fluid dynamics experiment to determine the service life of ballast system pipelines depending on the rate of corrosion. Evaluations of the influence of water flow on the occurrence of corrosion through the simulated ballast system pipelines were performed. In addition to that an experiment was performed in the software Flow3D. The obtained numerical values of corrosion occurrence were compared with the results of the evaluation methodology. The most vulnerable areas of ballast pipeline corrosion have been identified. Optimization estimates for the most vulnerable locations to increase the service life of ballast pipelines are presented.