Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.14172/19037
Options
Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinių įgūdžių ugdymo (-si) galimybės taikant informacines komunikacines technologijas
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master thesis (ETD_MGR)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinių įgūdžių ugdymo (-si) galimybės taikant informacines komunikacines technologijas
Other Title
Opportunities for the development of social skills of preschool age children by applying information and communication technologies
Author
Paulauskaitė, Edita |
Advisor
Other(s)
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Kučinskienė, Edita | Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Extent
89 p.
Date Issued
2021-06-02
Field of Science
eLABa
94519307
Abstract
XXI amžius – labai sparčios technologijų, kaitos amžius. Poreikis taikyti IKT ugdyme sparčiai kinta Lietuvoje ir pasaulyje, kartu su IKT kinta ugdymo turinys, jo įgyvendinimo metodai. IKT užduotys ikimokykliniame amžiuje padeda vaikams įgyti naujų žinių, kaupti socialinę patirtį. IKT priemonės padeda ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikų socialinius įgūdžius yra šiandieninių vaikų socializacijos, bendravimo, bendradarbiavimo priemonės, kurios užtikrina sėkmingą asmenybės raidą visuomenėje. IKT įtraukimas į ugdymo (-si) procesą svarbus vaikams, nes tenkina individualius socialinius, emocinius poreikius, padeda ugdyti vaikų socialinius įgūdžius. Todėl šiuo atveju itin reikšminga galimybe tampa ikimokyklinio amžiaus vaikų socialiniu įgūdžių ugdymas (-sis) taikant IKT
The 21st century is an age of very fast technologies and changes. The need to apply ICT in education changes rapidly in Lithuania and in the world also. Along with ICT the content of education and implementation methods change too. ICT tasks in preschool age help children to acquire new knowledge, gain social experience. These are the measures that provide socialization, communication, cooperation and successful personality development in the society of now day‘s children. Therefore, in this case, the development of preschool children‘s social skills using ICT becomes very important opportunity.
Bibliographic Details
87
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieigos embargo / Embargoed Access
File(s)edita_paulauskaite.pdf (1.94 MB) Embargo Accessuntil 2026-06-02