Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.14172/19194
Options
Pedagogų nuotolinio darbo pirmojo ir antrojo COVID-19 karantino metu išgyvenimų analizė
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master thesis (ETD_MGR)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Pedagogų nuotolinio darbo pirmojo ir antrojo COVID-19 karantino metu išgyvenimų analizė
Other Title
Teachers‘ experiance with distance teaching during the first and second COVID-19 quarantine
Author
Globys, Renatas |
Advisor
Other(s)
Bulotaitė, Laimutė | Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Extent
62 p.
Date Issued
2022-05-25
Field of Science
eLABa
130095049
Abstract
Teorinės literatūros analize bei kokybinio tyrimo pagalba buvo siekiama atskleisti ir suprasti pedagogų išgyvenimus, patirtus dėl nuotolinio darbo COVID-19 pandemijos metu paskelbtų pirmojo ir antrojo karantino. Šis tikslas įgyvendintas atlikus pusiau struktūruotą interviu bei apklausus 12 pedagogų. Analizuojant pedagogų išgyvenimus pirmojo karantino metu išskirtos devynios temos – emocinių išgyvenimų, darbo proceso, santykių, nuotolinio darbo privalumų ir trūkumų, sėkmingo pedagogo funkcijų įgyvendinimo bei sunkumų ir pagalbos pakankamumo bei trūkumo temų analizė. Nuotolinį darbą šio karantino metu pedagogai apibendrino neigiamą emocinį atspalvį turinčiais vaizdiniais/metaforomis. Pedagogų išgyvenimai antrojo karantino metu atskleisti išskyrus šešias temas, atspindinčias emocinių išgyvenimų, darbo proceso, poveikio pedagogui, darbo/mokymo/si, pagalbos pakankamumo ir trūkumo ypatumus. Patirtis apibendrinta emocinius išgyvenimus ir proceso įvaldymą atspindinčiais vaizdiniais. Patirčių ir išgyvenimų palyginimą nuotolinio darbo pirmojo ir antrojo karantino metu padėjo suprasti trijų temų – teigiamų, neigiamų pokyčių ir jų nebuvimo, išskyrimas. Papildomos bei proceso apibendrinimo įžvalgos tarpusavio santykių bei mokymo/si proceso temų analizę.
Based on analysis of the theoretical literature and the help of qualitative research was aimed at revealing and understanding the experiences of educators from distance work during the first and second quarantines announced during the COVID-19 pandemic. This goal was achieved through a semi-structured interview and interviews with 12 educators. Analyzing teachers' experiences during the first quarantine, nine topics were identified - analysis of emotional experiences, work process, relationships, advantages and disadvantages of distance work, successful implementation of pedagogical functions and difficulties and adequacy and lack of help. Educators summarized the distance work during this quarantine with images / metaphors with a negative emotional tone. Teachers' experiences during the second quarantine were revealed, except for six topics, which reflect the peculiarities of emotional experiences, work process, impact on the teacher, work / training / learning, adequacy and lack of support. The experience is summarized in images that reflect emotional experiences and mastery of the process. The comparison of experiences and experiences during the first and second quarantine of disctance work was facilitated by the separation of three topics - positive, negative changes and their absence. Additional and process generalization insights on the analysis of interrelationships and teaching / learning process topics.
Bibliographic Details
62
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieiga intranete / Intranet Access
File(s)renatas_globys.pdf (651.55 KB) Intranet Accessuntil 2027-05-25