Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.14172/19106
Options
Ekologinio turinio rinkodaros įtaka sprendimo pirkti priėmimo procese
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master thesis (ETD_MGR)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Ekologinio turinio rinkodaros įtaka sprendimo pirkti priėmimo procese
Other Title
The Influence of green marketing in the buying decision making process
Author
Petkus, Mindaugas |
Advisor
Other(s)
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Extent
93 p.
Date Issued
2021-06-04
Field of Science
eLABa
94911251
Abstract
Norint, jog įmonės būtų suinteresuotos rinktis ekologinio turinio rinkodarą, o vartotojai pirkti ekologiškus produktus, svarbu suprasti ir išanalizuoti ekologinio turinio rinkodaros veiksnius darančius įtaką vartotojų sprendimui pirkti ekologiškus produktus. Darbo problema – tyrimų stoka ekologinio turinio rinkodaros įtakos sprendimo pirkti priėmimo procese Lietuvoje. Darbo tikslas - nustatyti ekologinio turinio rinkodaros įtaką sprendimo pirkti priėmimo procese. Darbo uždaviniai – atlikti ekologinio turinio rinkodaros ryšių su sprendimo pirkti priėmimo procesu teorinę analizę ir tai pagrįsti atliekant empirinį tyrimą – anketinę apklausą. Pirmojoje dalyje yra pateikiama mokslinės literatūros analizė, išanalizuojama ekologinio turinio rinkodaros samprata, formavimosi raida ir ekologinio turinio rinkodaros, sprendimo pirkti priėmimo proceso veiksniai, ekomanipuliacija įtaka veiksniams, bei, nustatoma, kokie ekologinio turinio rinkodaros elementai turi didžiausia įtaką sprendimo pirkti priėmimo procese. Identifikuoti svarbiausi veiksniai: asmeniniai (vartotojo žinios ir skeptiškas požiūris), funkciniai (kaina ir kokybė), organizaciniai (lojalumas prekės ženklui ir prekės ženklo įvaizids). Antrojoje dalyje pateikiama tyrimo metodika. Trečiojoje dalyje yra pateikiami tyrimo rezultatai, atskleidžiantys, kurie ekologinio turinio rinkodaros veiksniai turi didžiausią įtaka sprendimo pirkti priėmimo procese. Baigiamajame darbe identifikuota, jog pagrindiniai veiksniai darantys įtaką sprendimo pirkti priėmimo procese yra vartotojo žinios, skeptiškas požiūris, kaina ir kokybė. Atlikus veiksnių tarpusavio ryšių analizę, nustatyta, jog prekės ženklo įvaizdis turi teigiamą įtaką asmeniniams ir funkciniams veiksniams.
For companies to be interested in choosing green marketing and consumers to buy natural products, it is important to understand and analyze the factors that influence green marketing in consumer's decision to buy organic products. The problem of the work is the lack of research on the influence of green marketing in the decision-making process in Lithuania. The work aims to determine the influence of green marketing in the decision-making process. The tasks of the work are to perform a theoretical analysis of the relationship between green marketing and the purchase decision-making process and to substantiate this by conducting empirical research - a questionnaire survey. The first part presents the analysis of scientific literature, analyzes the concept of green marketing, the development, and formation of green marketing, purchase decision factors, greenwashing influence factors, and determines which green marketing elements have the greatest influence on the purchasing decision process. The most important factors were identified: personal (consumer knowledge and skeptical attitude), functional (price and quality), organizational (brand loyalty and brand image). The second part presents the research methodology. The third part presents the results of the study, which reveals which factors of green marketing have the greatest influence on the purchasing decision-making process. The final work identifies that the main factors influencing the purchase decision-making process are consumer knowledge, skeptical attitude, price, and quality. An analysis of the interrelationships of the factors revealed that the brand image has a positive impact on personal and functional factors
Bibliographic Details
124
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieiga intranete / Intranet Access
File(s)mindaugas_petkus_magistro_baigiamasis_darbas.pdf (2.4 MB) Intranet Accessuntil 2026-06-04