Pilietiškumo ugdymas Lietuvos mokyklose
| Author | Affiliation | |
|---|---|---|
Kulikauskė, Inga | ||
| Date | Start Page | End Page |
|---|---|---|
2023-10-25 | 61 | 65 |
Straipsnyje kreipiamas dėmesys į šiuolaikinės visuomenės pilietiškumą ir jo svarbą geopolitinėje aplinkoje. Lietuvos švietimo sistema prisideda prie pilietiškumo ugdymo integruodama pilietiškumo programas į mokymo procesus. Vis tik pilietinis ugdymas neduoda trokštamų rezultatų. Tad tyrimu siekiama išanalizuoti pilietinio ugdymo programų įgyvendinimą pasirinktose ugdymo įstaigose. Nustatyta, kad pilietinio ugdymo samprata nėra vienodai apibūdinama skirtinguose moksluose. Lietuvoje pilietiškumas ugdomas neturint vieningo nacionalinio sutarimo.
The article focuses on citizenship in contemporary society and its importance in the geopolitical environment. The Lithuanian education system contributes to citizenship education by integrating citizenship programmes into teaching processes. However, civic education is not producing the desired results. Therefore, the study aims to analyse the implementation of civic education programmes in selected educational institutions. It is found that the concept of civic education is not uniformly defined in different disciplines. In Lithuania, citizenship education is taught in the absence of a unified national consensus.