Personalo valdymo sistemos tobulinimas Klaipėdos regiono vaistinėse
Litvinas, Nerijus |
Magistriniame darbe, pradedant nuo teorijos apžvalgos buvo išnagrinėtos svarbios sąvokos ir teorinės įžvalgos, susijusios su strateginiu personalo valdymu. Darbo tikslas - nustačius personalo valdymo sistemos tobulinimo poreikius Klaipėdos regiono X vaistinių tinkle, pateikti rekomendacijas šios sistemos gerinimui. Buvo pasirinktas kiekybinis tyrimo metodas, siekiant patikimai ir objektyviai įvertinti personalo valdymo aspektus tiriamojoje organizacijoje. Tyrimo metu buvo identifikuotos pagrindinės personalo valdymo problemos - veiklos vertinimo neapibrėžtumas, motyvavimo sistemos trūkumai ir ribotos karjeros galimybės. Tyrimo rezultatai išryškino svarbų poreikį stiprinti darbuotojų įsitraukimą į organizacijos veiklą, gerinant komunikaciją, motyvacijos priemones bei vadovavimo kokybę. Tie patys rezultatai rodo, kad strateginis požiūris į personalo valdymą galėtų padėti sumažinti personalo kaitą ir sustiprinti organizacijos vidinį mikroklimatą. Kiekybinio tyrimo rezultatai pabrėžia bendrą tikslą - tobulinti personalo valdymo sistemą, siekiant užtikrinti darbuotojų pasitenkinimą, veiklos efektyvumą ir ilgalaikį organizacijos konkurencingumą.
In this Master's thesis, starting with a review of theory, important concepts and theoretical insights related to strategic personnel management have been examined. The aim of the thesis is to identify the needs for improvement of the personnel management system in the network of pharmacies X in Klaipėda region and to provide recommendations for the improvement of this system. A quantitative research method was chosen in order to reliably and objectively assess the aspects of personnel management in the studied organisation. The main problems of personnel management were identified during the research - uncertainty of performance evaluation, shortcomings of the motivation system and limited career opportunities. The results of the study highlighted the important need to strengthen the involvement of employees in the organisation's activities by improving communication, motivational tools and the quality of leadership. The same results suggest that a strategic approach to staff management could help to reduce staff turnover and strengthen the organisation's internal microclimate. The results of the quantitative study underline the overall objective of improving the HRM system in order to ensure employee satisfaction, operational efficiency and the long-term competitiveness of the organisation.