Options
Vaikų, sergančių I tipo cukriniu diabetu, mokymo valdymas
Vaina, Ramūnas |
Cukrinis diabetas išlieka aktuali problema visame pasaulyje. Kiekvieną dieną diagnozuojami vis nauji vaikų susirgimų 1 tipo cukriniu diabetu atvejai. Siekiant suvaldyti šios lėtinės neinfekcinės ligos žalingus padarinius, būtinas objektyvus, integruotas ir procesinis požiūris į šios ligos iki šiol egzistuojančią mokymo ir kontrolės praktiką, sergančių vaikų mokymo poreikius ir gebėjimą šią ligą kontroliuoti. Dėl šių priežasčių iškeltas tikslas - išanalizuoti vaikų, sergančių I tipo cukriniu diabetu, mokymo valdymo praktiką. Šį darbą sudaro dvi dalys, kurių pirmojoje analizuojama cukrinio diabeto samprata, raida ir paplitimas istorijos kontekste, ligos kontrolės patirtys įvairiose šalyse. Antrojoje darbo dalyje aprašomi atlikto tyrimo, kuriuo siekta išanalizuoti vaikų, sergančių I tipo cukrinio diabetu, mokymo valdymo praktiką rezultatai ir pateikiamos rekomendacijos.
Diabetes is a growing problem all over the word. Every day there are diagnosed new cases of children affected by type 1 diabetes. In order to control the harmful consequences of this chronic non-infectious disease, there is a need for an objective, integrated and process-oriented approach to the current practice of education and control of this disease and the educational needs of children suffering from it and the ability to control it. The aim of the present study is to analyze the practice of the management of education for children with type 1 diabetes. The study consists of two parts. The first part provides analysis of the concept of diabetes, its development and spread in a historical context and control practices in different countries. The second part of the study provides a description of the results of research into the practice of management of education for children with type1diabetes.