Options
Konteinerių terminalo plėtros galimybių tyrimas
Narkutė, Justė |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Terminalo plėtros tikslai yra politiniai, ekonominiai, prestižo ir kt. Kitaip tariant, terminalai dažnai plėtojami kintant šalių ir miestų strateginėms programoms bei tikslams, veikiami ekonominių pokyčių ir įvairių krizių, todėl jų plėtra ne visada buvo optimali. Terminalo optimizavimas pirmiausia priklauso nuo investicijų į terminalo plėtrą ir iš terminalo veiklos gaunamų rezultatų santykio. Kuo šis santykis mažesnis, tuo veiksmingesnė terminalo veikla. Kasmet sparčiai augant konteinerių srautų apimtims, konteinerių terminalo veiklos efektyvumo ir našumo didinimas tapo daugelio valstybių strategine užduotimi plėtros kontekste. Analitinėje dalyje analzijuoma tipinių konteinerių terminalų struktūra bei krovinių gabenamų konteineriuose ypatybės. Taip pat, pristatoma viena iš terminalo automatizavimo sričių tai - automatiniai vartai, jų rūšys ir veikimo principai. Analizuojami pasirinkto konteinerių terminalo t.y. Klaipėdos Konteinerių Terminalas, UAB veikla Klaipėdos uoste, konteinerių srautai bei infrastruktūra ir suprastruktūra. Eksperimentinėje dalyje atliekama daugiakriterinė Klaipėdos Konteinerių Terminalas, UAB konteinerių srautų prognozė, o remiantis gautais rezultatais vertinama terminalo infrastruktūros ir superstruktūros plėtros galimybesir poreikis. Galiausiai, atlikama Klaipėdos Konteinerių terminalas, UAB SSGG analizė.
The development goals of the terminal are political, economic, prestige and so on. In other words, terminals are often developed in response to changing country and city strategic programs and objectives, subject to economic change and various crises, and their development has not always been optimal. The optimization of the terminal depends primarily on the ratio of the investment in the development of the terminal to the results obtained from the operation of the terminal. The lower this ratio, the more efficient the operation of the terminal. With the rapid growth of container traffic every year, increasing the efficiency and productivity of the container terminal has become a strategic task for many countries in the context of development. The analytical part will analyze the structure of typical container terminals and the characteristics of containerized cargo. Also, one of the areas of terminal automation will be introduced - automatic gates, their types and operating principles. There will be analysis of the selected container terminal, i.e. Klaipedos Konteineriu Terminalas, UAB activities in Klaipeda port, container flows and infrastructure and superstructure. In the experimental part, a multi-criteria forecast of container flows of Klaipėdos Konteinerių Terminalas, UAB will be performed, and based on the obtained results, the possibilities and need for the development of the terminal infrastructure and superstructure will be assessed. Finally, the analysis of Klaipėda Container Terminal, UAB SWOT will be performed.