Rhetoric solutions of the negativity bias in business communication
Danilaitytė, Paulina |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Negatyvios nuostatos šiais laikais gali būti ypatingai jaučiamos verslo komunikacijoje. Kalboje galima rasti įvairių retorikos sprendinių, leksinių bei sintaksinių modelių ir multimodalinių priemonių, kurios padeda įtikinti žmones reklamos procedūrose ir įtraukia juos į labdaringas veiklas siekiant gauti bet kokią paramą. Žmonės dažniausiai nėra pasirengę veiksmingai kovoti su įtikinėjimu ir to pasekoje tampa manipuliatorių aukomis. Šio magistro darbo motyvacija yra susijusi su negatyvių nuostatų retoriniais sprendiniais verslo komunikacijoje.
Negativity bias can be felt widely in business communication nowadays. Rhetoric solutions, lexical or syntactic rhetoric patterns and multimodal means are found in language, which assists to set persuasiveness in any advertising procedures likewise, incorporate the people into believing in charitable procedures and support any kind of charity. People often are not prepared to counter them effectively and caught by manipulators. The motivation for this master paper concerns investigating the role of rhetoric solutions of negativity bias in business communication.