Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.14172/18766
Options
Klaipėdos miesto savivaldybės įvaizdžio vertinimas skaitmeninėje erdvėje
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master thesis (ETD_MGR)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Klaipėdos miesto savivaldybės įvaizdžio vertinimas skaitmeninėje erdvėje
Other Title
Evaluation of Klaipeda city municipality image in a digital environment
Author
Burgan-Norkuvienė, Roberta |
Advisor
Other(s)
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Extent
89 p.
Date Issued
2021-06-04
Field of Science
eLABa
95051783
Abstract
Baigiamajame darbe yra analizuojamas ir vertinamas Klaipėdos miesto savivaldybės įvaizdis skaitmeninėje erdvėje. Šio darbo aktualumas yra siejamas su sparčiu skaitmeninių technologijų tobulėjimu, dideliu žmonių įsitraukimu į skaitmeninę erdvę ir to pasėkoje augančios įtakos organizacijų veiklai, kadangi tradicinę rinkodarą sparčiai keičia skaitmeninė rinkodara. Pagrindinė problema formuojasi iš besikeičiančių vartotojų įpročių, atstumo tarp vartotojo ir įstaigų mažėjimo ir šių veiksnių dėka atsirandančio poreikio įvertinti, kiek įtakos skaitmeninė erdvė turi bendram įstaigų įvaizdžiui. Baigiamojo darbo tikslas – įvertinti Klaipėdos miesto savivaldybės įvaizdį skaitmeninėje erdvėje. Įvaizdžio samprata ir jo struktūra analizuojama teoriniu aspektu, aptariami organizacijų įvaizdį formuojantys veiksniai. Atsižvelgiant į įvaizdžio suėdamąsias dalis, nagrinėjamas įvaizdžio kūrimo procesas skaitmeninėje erdvėje. Išskirti ir aprašyti skaitmeninės rinkodaros sprendimų sistemos elementai – interneto svetainė ir socialiniai tinklai bei jų vaidmuo įvaizdžio kontekste. Klaipėdos miesto savivaldybės įvaizdžio skaitmeninėje erdvėje vertinimas atliktas naudojant tris tyrimus – du kokybinius ir vieną kiekybinį: kokybinis stebėjimo tyrimas, kokybinė interviu apklausa ir kiekybinė anoniminė gyventojų apklausa. Apibendrinus gautus kokybinio ir kiekybinio tyrimų rezultatus, palyginus juos tarpusavyje, nustatyta, kad gauti duomenys ženkliai nesiskiria. Kiekybinis gyventojų apklausos tyrimas, kuriame dalyvavo 383 respondentai, patvirtinto gautus kokybinio tyrimo duomenis, padėjo pasiekti pagrindinį tyrimo tikslą – įvertinti esamą Klaipėdos miesto savivaldybės įvaizdį skaitmeninėje erdvėje bei papildė reikšminga informacija, iš kurios buvo suformuotos ir pateiktos savivaldybės įvaizdžio stiprinimo gairės. Tyrimo metu buvo atkreiptas dėmesys į tai, kad Klaipėdos miesto savivaldybė neturi firminio stiliaus ir beveik pusę kuriamo turinio skaitmeninėje erdvėje užima nuotraukos iš foto bankų. Nustatyta, kad savivaldybė turėtų aktyviau įsitraukti į komunikacijos ir ryšių su gyventojai kūrimą socialiniame tinkle „Facebook“. Taip pat trūksta komunikacijos ir informacijos apie gyventojų aptarnavimo internetu teikiamas paslaugas. Klaipėdos miesto gyventojai savivaldybės įvaizdį skaitmeninėje erdvėje įvertino 8 balais iš 10.
The final work analyzes and evaluates the image of Klaipeda city municipality in a digital environment. The relevance of this work is related to the fast development of digital technologies, high levels of human involvement in the digital space and as a result growing influence on the activities of organizations. Consequently, traditional marketing is being replaced by digital marketing fast. The main problem is formed by the changing habits of consumers, the narrowing of the distance between the consumer and the institutions, and the need to assess the impact of the digital environment on the overall image of institutions. The final work aims to evaluate the image of Klaipeda city municipality in the digital environment and provide guidelines. The concept of image and its structure are analyzed from the theoretical point of view. The factors forming the image of organizations are discussed. Regarding the components of an image, the process of image creation in the digital environment is examined. The elements of the digital marketing solution system - website, social networks, and their role in the context of image - are singled out and described. The evaluation of the image of Klaipėda City Municipality in the digital environment was performed using three types of research - two qualitative and one quantitative research: a qualitative observational study, qualitative interview research, and a quantitative anonymous online survey. Summarizing the obtained results of qualitative and quantitative research, comparing them with each other, it was found that the obtained data do not differ significantly. The quantitative online survey of the population, in which participated 383 respondents, confirmed the obtained qualitative research data, helped to achieve the main goal of the research - to evaluate the current image of Klaipėda city municipality in the digital environment and supplemented it with significant information. During the research, attention was drawn to the fact that Klaipėda City Municipality does not have a corporate style, such as a brand book, and almost half of the content created in the digital environment is taken by free stock images. It was established that the municipality should be more actively involved in creating communication and connections with the population on the social network Facebook. There is also a lack of communication and information about online services that the municipality provides. Klaipeda city residents rated the image of the municipality in the digital space with 8 points out of 10.
Bibliographic Details
55
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Prieiga intranete / Intranet Access
File(s)roberta_burgan_norkuviene.pdf (1.96 MB) Intranet Accessuntil 2026-06-04