Vidinės komunikacijos etika X organizacijoje: atvejo analizė
Daukšaitė, Ilona |
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama vidinės komunikacijos tema yra aktuali bet kurios organizacijos kasdieninėje veikloje, o jos efektyvumas yra būtinas organizacijos sėkmei ir darbuotojų įtraukimui. Vidinės komunikacijos etika veikia organizacijos kultūrą ir vertybes, skatindama sąžiningumą, pagarbą, atsakomybę ir bendradarbiavimą. Etiška komunikacija yra svarbi siekiant geros organizacijos reputacijos ir patikimumo tiek viduje, tiek išorėje. Darbe gilinamasi kaip teoriniai etikos aspektai veikia praktinę organizacijų veiklą, analizuojama, kaip etikos principai integruojami į organizacijų sprendimų priėmimo procesus, taip pat kaip jie veikia organizacijos kultūrą ir darbuotojų elgseną, aptariama, kokie yra pagrindiniai iššūkiai ir galimi sprendimo būdai efektyviai vidinės komunikacijos etikos integracijai į organizacijų veiklą. Darbo tikslas – atlikti vidinės komunikacijos etikos atvejo analizę X organizacijoje. Darbą sudaro įvadas, kuriame pristatomas temos aktualumas, problema, tikslas, uždaviniai, tyrimo metodai. Dėstymo dalį sudaro trys skyriai: 1. Etikos problematikos teoriniai aspektai organizacijoje; 2. Vidinės komunikacijos etika organizacijoje; 3. Empirinis tyrimas: vidinės komunikacijos etikos X organizacijoje; išvados; rekomendacijos; literatūros sąrašas; priedai.
The topic of internal communication examined in the master's thesis is relevant to the everyday activities of any organization, where its effectiveness is crucial for the organization's success and employee engagement. Internal communication ethics shapes the culture and values of an organization by promoting honesty, respect, responsibility, and collaboration. Ethical communication is essential for maintaining a good organizational reputation and credibility. Both internally and externally. The study delves into how theoretical aspects of ethics influence practical organizational activities, analyzing how ethical principles are integrated into decision-making processes within organizations and their impact on organizational culture and employee behavior. It discusses the main challenges and possible solutions for effectively integrating internal communication ethics into organizational activities. The aim of the thesis - to conduct a case analysis of internal communication ethics in Organization X. The thesis consists of an introduction presenting the relevance, problem, aim, objectives, and research methods. The main part comprises three chapters: 1. Theoretical aspects of ethics in an organizational context; 2. Internal communication ethics in an organization; 3. Empirical research: internal communication ethics in Organization X; conclusions; recommendations; bibliography; appendices.