Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.14172/19617
Options
Įmonių įvazdžio kūrimas socialiniuose tinkluose
Type of publication (PDB)
Magistro darbas / Master thesis (ETD_MGR)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Įmonių įvazdžio kūrimas socialiniuose tinkluose
Other Title
Creating brand image in social networks
Author
Zalunskytė, Diana |
Advisor
Other(s)
Juščius, Vytautas | |
Labanauskaitė, Daiva | |
Kiyak, Deimena |
Extent
57 p.
Date Issued
2020-06-03
Field of Science
eLABa
61133844
Abstract
Magistro baigiamajame darbe nagrinėjama tema – Įmonės įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose. Ši tema yra aktuali, nes technologijos sparčiai integruojamos į kasdienį žmogaus gyvenimą. Viena šių technologijų - internetas. Internetas yra verslo plėtros ir veikimo įrankis, kadangi vis daugiau verslų renkasi skaitmeninį egzistavimą. Interneto pagalba visi žmonės yra sujungti į vieną bendrą tinklą, kuriame verslininkai gali kurti draugiškus ryšius su savo potencialiais bei esamais klientais, gauti grįžtamąjį ryšį, kurti įmonės įvaizdį, reklamuotis, pasitelkdami rinkodaros komunikaciją e-erdvėje.
This topic is relevant because in this age technologies are closely integrated in everyday life. With the help of the internet all the people are linked between each other and businesses are able to create friendly relations with customers, get feedback, create the image of the company, promote using marketing communication in digital space. It was essential to find out what is company‘s image, what includes in it, creation process of company‘s image in social networks and ways to develop popularity.
Bibliographic Details
69
Coverage Spatial
Language
Affiliation(s)
Klaipėdos universitetas / Klaipeda University |
Socialinių ir humanitarinių mokslų fakultetas |
Defended
Access Rights