Jei patinka darbas su vaikais ir nori tapti ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo mokytoju ir dar pradinio ugdymo mokytoju arba socialiniu pedagogu, tai rinkis VAIKYSTĖS PEDAGOGIKOS studijas.
Čia studijuoti verta!
Ši studijų programa yra šiuolaikiška, įdomi ir išskirtinė, nes ji sudaro galimybę studijuoti dvi pedagogines specialybes. Šiuolaikiški dėstytojai, savo sričių ekspertai, praktikai padės pažinti save ir augančio žmogaus psichologiją, išmokys kūrybiškai valdyti ugdymo procesą taikant išmaniąsias sistemas. Mums svarbūs kiekvieno studento poreikiai, interesai ir jausena.
Prisijunk prie Lietuvos kūrimo ir būk ateities MOKYTOJU!
Mes didžiuojamės, kad rengiame MOKYTOJĄ, kuriantį ateities Lietuvą.
Mes jau čia studijuojame!
“Studijuodamos Vaikystės pedagogiką esame labai laimingos, nes pasirinkusios šį kelią, sutikome tikras gyvenimo Drauges! Kiekvieną dieną ši studijų programa atneša kažką naujo ir dar nepatirto! Taip pat studijuojant šią programą yra suteikiama galimybė ir dirbti, ir studijuoti tuo pačiu dėl patogaus paskaitų tvarkaraščio“ (III kurso Vaikystės pedagogikos studijų programos studentės).
Studentai apie praktiką!
„Man motyvuoti savęs nereikia, nes jaučiu malonumą užsiimdama šia veikla, tačiau spindinčios vaikų akys, šypsenos bei atvirumas, manau, suteikia didelės paskatos nesustoti, toliau kurti bei atiduoti savo širdį šiam darbui, vaikams.
Su savo grupės auklėtoja sutariau puikiai, ji itin šiltas, atviras ir nuoširdus žmogus. Per mažą pertraukėlę aptarėme karjeros galimybes, ateities planus, vaikų ugdymo subtilybes, taip pat man buvo suteikta galimybė pačiai stengtis užmegzti ryšį su vaikais bei pažinti naują aplinką“ (Kristina Saveljeva, VP I k.).
„Pažintinės praktikos metu buvo įdomu pamatyti skirtingas ir tuo pačiu panašias įstaigų filosofijas, pabendrauti su įvairiais žmonėmis. Šios praktikos metu siekiau susidaryti nuomonę kokio pobūdžio įstaiga man būtų priimtiniausia. Po pažintinės praktikos jaučiuosi labiau įsitikinusi, kad einu teisingu keliu. Ši praktika yra labai naudinga šio darbo nedirbantiems studentams, nes mes ne tik įsivaizduojame, bet ir realiai su juo susipažįstame“ (Živilė Griguolė, VP I k.).
„Žinoti teoriškai, kaip vyksta veiklų organizavimas ir stebėti realų vaizdą praktikos metu yra visiškai skirtingi dalykai. Supratau, kad atsidavimas savo darbui yra labai svarbu, o matyti mokytojus ir jų atsidavimą darbui mane labai motyvavo… Praktika leidžia stebėti realų vaizdą. Visa informacija sužinoma paskaitų metu yra lengviau įsisavinama, kai gali išmoktus metodus ar žinomą informaciją pritaikyti ir praktikoje, bendraujant su vaikais.“ (Simona Batavičiūtė, VP I k.)
„…ši patirtis privertė suprasti, koks kilnus ir reikalingas yra pedagogo darbas. Paskatino toliau siekti užsibrėžtų tikslų ir stengtis ne tik dėl savęs, bet ir dėl kitų“ (Evelina Brazlauskaitė, VP I k.).