Options
Sokrato metodo vaidmuo anglų kalbos mokymuisi
Date Issued | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2012-08-14 | Nr. 73 | 182 | 188 |
Šiame straipsnyje nagrinėjamas Sokrato dialogo kaip mokymo technikos panaudojimas dalykinės anglų kalbos mokymuisi. Mokslinėje literatūroje teigiama, kad Sokrato dialogas dažniausiai naudojamas siekiant skatinti kritinį mąstymą. Ši mokymo technika yra ypač populiari teisės, politikos mokslų, filosofijos studijose, kadangi šių sričių dėmesio centre yra diskusija, kuri ugdo gebėjimą reikšti savo nuomonę ir kartu veda prie sutarimo. Straipsnyje pateikta atvejo analizė leidžia daryti išvadą, kad Sokrato dialogas kaip mokymo technika taip pat gali būti sėkmingai taikoma mokant užsienio (šiame straipsnyje – anglų) kalbos. Ši mokymo technika padeda plėsti teminį studentų žodyną ir stiprina įvairių gramatinių struktūrų vartojimo įgūdžius.
The article presents the analysis of Socratic dialogue in teaching English for specific purposes. The scientific literature states that the goal of Socratic dialogue is to stimulate critical thinking. This teaching technique is especially popular at studies in law, political sciences, and philosophy because in the centre of these fields lies the discussion that develops the skills and competences of how to express oneself, how to present an opinion and how to reach an agreement. The case analysis, which is described in the article, leads to a conclusion that Socratic dialogue can be successfully used in developing the English language proficiency. This teaching technique helps to expand thematic vocabulary in a foreign language and also fosters the use of different grammatical structures.