Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.14172/7953
Mokymosi mokytis kompetencijos ugdymo aspektai
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Author(s)
| Author | Affiliation | |||
|---|---|---|---|---|
LT | Vilniaus universitetas | LT |
Title [lt]
Mokymosi mokytis kompetencijos ugdymo aspektai
Other Title [de]
Strategien der Entfaltung des Metakompeteten lernens
Publisher
Vilnius : Vilniaus universiteto leidykla
Date Issued
| Date | Volume | Start Page | End Page |
|---|---|---|---|
2007-06-20 | t. 19 | 17 | 25 |
Is part of
Acta paedagogica Vilnensia : mokslo darbai
Abstract (lt)
Straipsnyje ryškinama studijuojančių mokymosi mokytis kompetencijos samprata bei šio fenomeno formavimosi(si) svarba. Pateikiamas mokymosi mokytis kompetencijos ugdymo hipotetinis modelis, kurio esmė sudaro studento gebėjimai, aprėpiantys kognityvinius, metakognityvinius, motyvacinius, socialinius mokymosi aspektus. Daroma išvada, kad, formuojantis šiuolaikinei mokymosi vizijai, atsiranda reikmė skatinti atsakomybės pajautimą mokant(is) ir perteikti einantiems mokslus studentams, t. y. raginti ir suteikti galimybę planuoti, organizuoti, kontroliuoti bei įsivertinti savo paties mokymąsi, kaip sėkmingo mokymosi visą gyvenimą prielaidas.
Is Referenced by
ISSN (of the container)
1392-5016
1648-665X
eLABa
2584125
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Bibliographic Details
38
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access
