Options
The peculiarities of project activities in adult education institutions
Date Issued |
---|
2011 |
The article analyses the features of the scope of the project activity in adult education institution. On theoretical basis it analyses project activity aspects, as the most effective adult learning and employment forms, specifications, highlights the type, structure and characteristics. The Institute documents (long-term plans, activity reports) prove that participation in the project contributed to this institution: partner network extended, formal and informal adult education programs developed, accreditation network created, andragog-analyst's and andragog-practitioner's competency program developed and realised, etc. Empirical research has also confirmed that project activity in adult education is significant innovation, infrastructure development, modernization, reform of andragogy, and models in their realization.
Šiandieninėje situacijoje mokymosi vis;\ gyvenimą užtikrinimo strategijos realizavimo procese aktyviai dalyvaujant suaugusiųjų švietimo įstaigoms, skleidžiant ir diegiant įvairias inovacijas, siekiant užtikrinti aukštą mokymosi kultūrą ir kokybę, projektinė veikla, išskiriant jos ypatumus, gali būti efektyvi priemonė ir galimybė siūlant mokymosi paslaugas suaugusiųjų švietimo įstaigoje, gerinant informacijos sklaidą ir orientavimą, atliekant poreikių analizę, parenkant aktualų mokymosi turinį, atitinkantį tikruosius poreikius ir paklausą, teikiant mokymosi paramą, vertinant, taikant mokymo metodus bei efektyvinant suaugusiųjų švietimą organizuojančių asmenų (andragogų, dėstytojų, vadovų, organizatorių ir kt.) profesinį tobulėjimą. Visi išvardinti kokybės aspektai yra svarbūs suaugusiųjų mokymosi kokybei. Ši problema Lietuvoje nepakankamai ištyrinėta, reikalauja gilesnės teorinės ir empirinės analizės, todėl straipsnyje keliama mokslinė problema: kokios projektinės veiklos taikymo galimybės ir ypatumai suaugusiųjų švietime pasitarnautų įstaigos veiklos kokybei? [...]