Options
Skaitmeninių mokymo(si) priemonių naudojimas giluminiam mokymui(si)
Date Issued | Start Page | End Page |
---|---|---|
2023-01-25 | 29 | 31 |
Tezių autorės atskleidė skaitmeninių mokymo (-si) priemonių naudojimo galimybes. Mokytojų patirtys naudojant LearnLab skaitmeninę platformą leidžia teigti, kad joje esantys įrankiai: padeda mokiniams ir mokytojams ieškoti ir kaupti informaciją, duomenis, juos interpretuoti, apibendrinti, vizualizuoti; padeda mokiniams pasirinkti mokymosi stilių, tempą; praplečia mokinių galimybes kūrybiškai pristatyti atliktus darbus, naudojant įvairius skaitmeninius metodus; suteikia daugiau galimybių mokiniams užduoti klausimus, tyrinėti, kurti prasmę, kalbėtis ir mokytis iš kitų bei kartu su kitais; padeda mokytojui kurti interaktyvią, įtraukiančią mokymosi aplinką, kuri įvairiu turiniu / vaizdais / priemonėmis padidina mokinių galimybes giliau suvokti sąvokas ir ryšius; mokytojams padeda realiuoju laiku stebėti mokinių atliekamas užduotis, reguliariai teikti grįžtamąjį ryšį, vertinti.
The authors of theses revealed the possibilities of using digital teaching tools. The experiences of teachers using the LearnLab digital platform allow us to say that the tools in it: help students and teachers to search and accumulate information, data, interpret, summarize, visualize them; helps students choose a learning style, pace; expands students' opportunities to creatively present their work using various digital methods; provides more opportunities for students to ask questions, explore, create meaning, talk and learn from and with others; helps the teacher create an interactive, engaging learning environment that increases students' ability to deepen their understanding of concepts and relationships through a variety of content/images/tools; helps teachers to monitor tasks performed by students in real time, provide regular feedback, and evaluate.