Options
Skaitmeninių technologijų diegimo muzikos edukologijoje problema
LT | ||
Vitkauskas, Marijus | Nežinoma | LT |
Vitkauskas, Remigijus | Lietuvos edukologijos universitetas | LT |
Date Issued | Start Page | End Page |
---|---|---|
2006-11-30 | 112 | 117 |
Skaitmeninių technologijų taikymas muzikos edukologijoje ir muzikinėje veikloje yra svarbūs muzikos pedagogo ugdytojiškos veiklos aspektai, sąlygojantys sėkmingą humanistinį muzikinio ugdymo procesą, bendros ugdytinio-ugdytojo dvasinės kultūros formavimą [1, p. 2]. Šie ugdomosios veiklos komponentai buvo išskirti atliekant muzikos mokytojo profesinės veiklos tyrimą (2006m.). Tyrimo rezultatai atskleidė aptariamųjų muzikos pedagogo veiklos sričių problemiškumą bei būtinybę jas skubiai koreguoti.
The implement of digital technologies in music education and musical activities is an important aspect of the music pedagogue's development, which stimulates successful humanistic musical upbringing process and overall formation of the spiritual culture between the teachers and the pupils. These components of the upbringing process were extracted while performing the investigation on music teachers' professional activities (2006). The results of the investigation revealed the problematique and necessity for urgent corrections with regards to the dimensions in question.