Vartotojų elgsenos renkantis odontologų paslaugas teikiančią įstaigą tyrimas Vakarų Lietuvoje
| Date |
|---|
2017 |
Straipsnyje analizuojami teoriniai vartotojų elgseną paslaugų sektoriuje lemiantys veiksniai. Šiandienos visuomenėje ypač svarbus yra vartotojo individualumas bei įmonės gebėjimas prisitaikyti prie besikeičiančių kiekvieno kliento poreikių. Teorinė analizė atskleidė, kad medicininių įstaigų veiklos kokybės įvertinimas yra pacientų pasitenkinimas suteiktomis paslaugomis. Remiantis atlikto tyrimo rezultatais išskiriami ir apibendrinami aplinkos veiksniai, kurie turi tendenciją vyrauti daugelio pacientų elgsenoje bei sprendimo priėmimo situacijose, renkantis odontologinių medicininių paslaugų teikėją Vakarų Lietuvoje. Privačių klinikų pasirinkimą lemia paslaugų pasiūla ir prieinamumas, fizinė aplinka, įstaigos veiklos vertinimas bei vidinės nuostatos. Viešas klinikas renkasi mažesnes pajamas gaunantys respondentai.
Consumer behaviour affects the four main factors, such as: psychological, social, purchase considerations, and marketing factors. In today’s global marketplace, service / product added intangible value has a significant impact on the final customer solution. Traditionally, the value to the consumer is perceived through received product/service price and quality. However, these days the value to the consumer has a much broader meaning: value is no longer limited to just price and quality, but also includes other aspects. In the medical field, as well as in other product / services sectors, the same basic factors influence consumer behaviour. The literature identifies the key “10 P” criteria (product, place, price, physical environment, personnel, process, package, performance, position, promotion) that affect a customer (in this case a patient), which also determine the biased consumer evaluation of services. Moreover, the field of medicine is exceptional insofar as patients are often psychologically vulnerable. In other words, psychological factors for consumer behaviour are even more important than in any other field. For instance, previous personal experience can be decisive when evaluating services and quality of medical professionalism. [...]