Įmonių socialinės atsakomybės svarba Lietuvos organizacijoms
| Author | Affiliation | |
|---|---|---|
LT | ||
LT |
| Date | Issue | Start Page | End Page |
|---|---|---|---|
2010-03-28 | Nr. 20 (1) | 138 | 145 |
Konkrečių verslo sričių socialinės atsakomybės formos priklauso nuo jų veiklos pobūdžio ir sąlyčio su visuomene. Neatsižvelgimas į ĮSA tampa rimtu konkurencingumo praradimo aspektu ateityje. Tyrimo tikslas – atlikti įmonių socialinės atsakomybės tyrimą socialiai atsakingose organizacijose Lietuvoje, įrodant ĮSA svarbą organizacijų veikloje. Tyrimu nustatyta, kad ĮSA nauda yra įvairiapusė: padeda gerinti įmonės įvaizdį, pritraukti ir išlaikyti geriausius darbuotojus, sumažinti energijos vartojimo ir atliekų kiekį bei joms skiriamas išlaidas, prisideda prie gyvenimo kokybės gerinimo ir kt. Respondentų teigimu, didžiausios klaidos įgyvendinat ĮSA yra paviršutiniškas požiūris į ĮSA, strateginio plano nebuvimas, ĮSA „nuleidimas iš viršaus“, dalyvaujant ne visiems darbuotojams, ilgalaikės vizijos nebuvimas.
This article analyzes the peculiarities and significance of the corporate social responsibility (CSR). The problem of this article is: The corporate social responsibility influence to organization work results and for employees is relevance problem to the management process of modern organization, but management of Lithuanian organizations only seldom relies on social responsibility during motivation process. They think that during the economic downturn the assets would better be used elsewhere. Some questions arise: should the organization in public speak about its CSR? What are the benefits of CRS for the organizations whose implant the standard of social responsibility? Do Lithuanian organizations realize the importance of CSR? So the scientific and practical problem is evident insufficient use of CSR in the organization work.