Efficiency of event usage for the increase in competitiveness of companies
| Author | Affiliation | |
|---|---|---|
Navickas, Valentinas | ||
| Date | Issue | Start Page | End Page |
|---|---|---|---|
2007-04-30 | 2 (52) | 91 | 97 |
Straipsnyje analizuojamas įvykių panaudojimo įmonių konku-rencingumui didinti efektyvumas. Pastaraisiais metais išaugo įvykių ir kitų interaktyvių komunikacijos priemonių taikymo apimtys. Inte-raktyvios komunikacijos priemonės – atsakas į masinio pritaikymo eros iššūkius. Globalios ekonomikos sąlygomis atsiskleidė jų ypatin-gas, neišnaudotas potencialas daryti poveikį vartotojų apsisprendi-mui. Interaktyvi komunikacija leidžia personalizuoti kliento supažindinimą su įmonės prekėmis bei paslaugomis, identifikuoti analogiškas situacijas ir pritaikyti anksčiau įgytą patirtį. Tokiu būdu personali-zuotas produktų pristatymas pasiekia milijonus potencialių klientų. Globalūs rinkodaros komunikacijos strategijos pokyčiai suformavo būtinybę ieškoti optimalių metodų ir jų derinių, skirtų įvertinti įvykių naudas įmonėms. Įvertinti interaktyvias komunikacijos priemones sudėtinga, nes jas sudaro tiek materialūs (kiekybiškai išmatuojami), tiek nematerialūs (kiekybiškai neišmatuojami) komponentai. Įvykių efektyvumo vertinimo kriterijai ir problemos analizuojami užsienio mokslininkų darbuose. Lietuvoje įvykiais paremtos komunikacijos strategijos koncepcija dar gana nauja ir mažai tyrinėta, todėl moksli-nių darbų, skirtų įvairiems įvykių efektyvumo vertinimo bei jų įtakos įmonių konkurencingumui didinti aspektams, faktiškai nėra. Tyrimo tikslas – išanalizuoti įvykių panaudojimo įmonių konkurencingumo didinimui efektyvumą. [...].
The study investigates the efficiency of event usage for increase in competitiveness of companies. During the recent years there has been an increase in usage of events and other interactive forms of communication. Interactive communication is a response to the chal-lenges of the mass application era. Interactive commu-nication tools manifest a unique capability to influence a potential customer under dynamic conditions of the global economy. These tools enable companies to per-sonalize customer experiences while they are learning about new goods and services, to identify similar situa-tions and apply the experience that was gained before. Thus personalized presentation of goods and services reach millions of potential customers. Global changes in marketing communication strategy have formed the necessity to look for optimal methods and their combi-nations in order to evaluate the use of events for com-panies. It is really difficult to evaluate interactive com-munication tools because they include not only tangible (quantitative, measurable), but also intangible (qualita-tive, immeasurable) components. The aim of the study was to analyze the efficiency of event usage for increase in competitiveness of companies. [...].
