Klaipėdos turizmo agentūrų darbuotojų kvalifikacija ir kompetencijos
| Author | Affiliation |
|---|---|
| Date |
|---|
2012 |
Šiame straipsnyje analizuojama ir įvertinama Klaipėdos turizmo agentūrų darbuotojų kvalifikacija ir kompetencijos bei tobulinimo poreikiai ir galimybės. Atliekamas tyrimas, siekiant išsiaiškinti Klaipėdos turizmo agentūrų darbuotojų kvalifikaciją ir kompetencijas ir pateikti pasiūlymus kvalifikacijų ir kompetencijų tobulinimui. Įvade aptariamas temos aktualumas, nustatomas tyrimo objektas – Klaipėdos turizmo agentūrų darbuotojų kvalifikacija ir kompetencijos, išsikeltas tikslas - išsiaiškinti, kokių kvalifikacijų ir/ar kompetencijų trūksta Klaipėdos turizmo agentūrų darbuotojams ir pateikti pasiūlymus. Pirmoje straipsnio dalyje – pateikiama kvalifikacijos ir kompetencijų samprata. Antrojoje straipsnio dalyje – pateikiama tyrimo programa: tyrimo tikslas, uždaviniai bei metodai. Pateikiami apibendrinti tyrimo duomenys: tyrimo metu nustatyta, kokių kvalifikacijų ir kompetencijų labiausiai trūksta Klaipėdos turizmo agentūrų darbuotojams ir kokias kompetencijas jie norėtų tobulinti. Taip pat pateikiama ekspertų nuomonė – turizmo agentūrų vadovų požiūris – kokių kvalifikacijų ar kompetencijų trūksta turizmo agentūrų darbuotojams. Straipsnio pabaigoje pateikiami pasiūlymai turizmo specialistų rengimui ir kvalifikacijos bei kompetencijų tobulinimui bei tyrimo išvados.
The article reveals the evaluation the qualification and competence of employees in Klaipeda’s tourism agencies development needs and opportunities. The research to see qualifications and competence employees of tourism agencies and make proposals for improving qualifications and competencies. The introduction section relevance of the topics discussed, the object of the research – qualifications and competence of employees in Klaipeda’s tourism agencies, has been identified; the aim – find out what qualification and/or competencies in Klaipeda tourism agency employees, and submit proposals. The first section of the article analyses the conception of qualification and competencies. The second section of the article present research program: the objective of the study, tasks and methods. Present generalization research information: in the research identify, what qualifications and competencies shortness of Klaipeda tourism agency employees and what competencies they would like to improve. Also present opinion of tourism agency manager – what qualifications and competencies haven’t employees of tourism agencies. Finally, present proposals to preparation tourism specialist and qualification and competencies to improve and research findings.