Options
The impact of children's literature on extension of junior schoolchildren's knowledge of nature
Date Issued |
---|
2001 |
The article is devoted to the issue of employing a literary text as a means of extending junior schoolchildren understanding of nature. The results of the research of the activities of school and family in this field are summarised; the data of the initial children's knowledge of nature and the data received as a result of a pedagogical experiment are discussed.
Atsakingo požiūrio į gamtą formavimas - sudėtingas ir ilgas procesas, kurio metu ne tik įgyjama konkrečių žinių ir mokėjimų, bet ir ugdomas teigiamas požiūris j gamtą bei emocinis jautrumas gamtinei aplinkai. Šiame straipsnyje analizuojama vaikų literatūra, kaip svarbi pedagoginė priemonė plėtojant pradinių klasių mokinių žinias apie gamtą ir ugdant jų ekologinę sąmonę. Pateikti rezultatai atskleidžia gamtamokslinio ugdymo ypatumus pradinėje mokykloje ir šeimoje. Tyrimas išryškina jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių gamtamokslinių žinių lygių kaitos tendencijas.