Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.14172/3814
Options
Projektų metodo raida: istorinės, teorinės ir prakseologinės dimensijos
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Title
Projektų metodo raida: istorinės, teorinės ir prakseologinės dimensijos
Other Title
The development of the project method: historical, theoretical and praxeological dimensions
Date Issued
Date Issued |
---|
2001 |
Extent
p. 43-52
Is part of
Tiltai : humanitariniai ir socialiniai mokslai. Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2001, Nr. 4 (17).
Field of Science
Abstract
Straipsnyje analizuojamas vienas konstruktyvaus mokymo metodų - projektų metodas, jo ypatumai ir taikymo galimybės pradinės mokyklos praktinėje mokytojų veikloje. Siekiama projektų metodą pagrįsti filosofiniu ir istoriniu aspektu. Tai vienas seniausių konceptualiai pagrįstų mokymo metodų. Tyrimas išryškina jo taikymo priežastis ir tendencijas pradinėje mokykloje.
The article analyses one of method - project method. The aim of this reseach was to analise the advantages of project method, to estimate the possibilities, reasons and tendences in primary school teachers practise. Article describe the project method is one of the oldest and conseptional method.
Is Referenced by
ISSN (of the container)
1392-3137
eLABa
2246930
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Bibliographic Details
23
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access