Options
Biomedicinos mokslų krypties studijų programų studentų profesinio tapatumo aukštojoje neuniversitetinėje mokykloje vertinimas
LT |
Date Issued | Volume | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|---|
2016-05-06 | t. 27 | Nr. 2 | 140 | 150 |
Straipsnyje aprašomas tyrimas, kuris atskleidžia, kaip biomedicinos mokslų krypties studijų programų studentai vertina savo asmenines studijas aukštojoje neuniversitetinėje mokykloje. Vertinant būsimųjų specialistų profesinį tapatumą analizuojami tokie tyrimo objektui priklausomi kintamieji - studijų pasirinkimo motyvai, studijų programų reikalavimai, savijauta, studijų vietų tinkamumas. Apibendrinus tyrimo rezultatus teigiama, kad biomedicinos mokslų krypties studijų programų studentams būdingas aktyviai kuriamas profesinis tapatumas arba laikinai atidėto profesinio tapatumo būsena. Pabrėžtina, jog analizuotų profesinio tapatumo komponentų vertinimas rodo, kad studijuodami tyrimo dalyviai ieško naujų alternatyvų, bando rinktis ką nors naujo, o ne pasitenkinti esama padėtimi, stokoja specifinių įsipareigojimų.
In recent years in Lithuania it is often publicly spoken about the advantages and disadvantages of the current health system. The motives for choosing a biomedical study programme are frequently noted. It is a fact that the interest in this particular study profile is increasing and there is a tendency for the majority of post-graduates to go and work abroad. When this situation is evaluated more closely, the career decisions of the Y generation, which is steadily approaching the job market, are often contrasted to the currently-dominant X generation that, frankly, represents different values and behaviour. The object of this particular research is the change of evaluation of the studies of a future specialist in personal biomedical study programmes in a non-university higher education institution. The aim of the study is to assess the change of evaluation of the studies of a future specialist in personal biomedical study programmes in a non-university higher education institution. The participants of the study are the same individual students from the Medical Faculty that were questioned during their first and, later, their third years. [...]