Options
Streso įveikos veiksmų planas gerinant Klaipėdos rajono ugdymo organizacijų darbo klimatą
Date Issued |
---|
2015 |
Straipsnyje nagrinėjama streso, kaip psichosocialinio veiksnio, poveikis ugdymo organizacijose. Analizuojama galimybė ištirti streso, kaip psichosocialinio veiksnio, įveikimą Klaipėdos rajono ugdymo organizacijose, siekiant pagerinti darbo klimatą. Straipsnyje aptariamos priežastys, streso įveikos būdai, veiksniai, lemiantys organizacijose streso būseną, ugdymo organizacijos darbo ypatumai, streso prevencija ugdymo organizacijose. Pristatoma tyrimo metodika, kontingento imtis, streso, kaip psichosocialinio veiksnio, tyrimo rezultatų analizė Klaipėdos rajono ugdymo organizacijose, streso įveikos veiksmų planas gerinant Klaipėdos rajono ugdymo organizacijų klimatą. Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus, pateiktas veiksmų planas, kaip gerinti ugdymo organizacijų klimatą.
Each responsible personality who seeks productive outcomes in the professional activity tends to experience stress. Stress is an inseparable element of the contemporary professional activity. The analysis of the causes of the experienced stress and an appropriate choice of the stress management techniques enable one to cope with stress and to prevent its negative manifestations in an organization. The aim of the research: after the investigation of the distribution of stress as a psycho-social factor and the ways of coping with it in Klaipeda district educational organizations, to make an action plan for coping with stress with the aim of improving the work climate in organizations. [...]