Development of students' innovative competence in university studies of social sciences, applying industry-based technologies' learning resources
| Author | Affiliation |
|---|---|
Ahrens, Andreas | |
| Date |
|---|
2018 |
Šio straipsnio tikslas – atskleisti „Pirmenybinio sprendinio Verslo valdymo kompiuterių programa“ (angl. Fast Track Solution SAP Business One) modulio taikymo galimybes universitetinių studijų verslo vadybos programoje. Straipsnis parengtas vykdant projektą „PEESA II“ (Aukštojo mokslo skaitmeninimo galimybės). Vykdant projektą į Wismaro universiteto verslo vadybos studijų programą integruotas „Verslo valdymo kompiuterių programa“ modulis. Ši mokymos(-si) prieiga grindžiama mišraus mokymosi metodologija, todėl straipsnyje atskleidžiami esminiai tokio mokymosi principai. Mišrus mokymas(-is) apibrėžiamas kaip įvairių informacinių ir komunikacinių technologijų derinys, siekiant parengti geriausią specifinei auditorijai mokymo(-si) programą: įvairūs e. mokymo(-si) elementai derinami su tiesioginėmis dėstytojo paskaitomis, konsultacijomis. Teigiama, kad mišraus mokymosi metodologiniai principai tiesiogiai veikia mokymosi proceso efektyvumą ir studentų akademinius pasiekimus. „Pirmenybinio sprendinio Verslo valdymo kompiuterių programa“ yra integruota programinė įranga, apimanti šias pagrindines verslo sritis: a) apskaita ir finansai; b) pardavimai ir klientų valdymas; c) pirkimai ir operacijos; d) inventorizacija ir paskirstymas ir e) ataskaitų teikimas ir paskirstymas. Šie informacinėmis technologijomis pagrįsti mokymosi tikslai pasirinkti kaip geriausiai atitinkantys verslo ir gamybos sektoriaus poreikius (Pang, 2016). Taikydami „Verslo valdymo kompiuterių programa“ modelį mokymosi procese studentai įgyja žinių ir supratimo apie tai, kaip sąveikauja ir integruojasi įvairios verslo sritys, o informacinių technologijų infrastruktūra supaprastina verslo operacijas. Be to, šiame straipsnyje pristatomi „Verslo valdymo kompiuterių programa“ moduliai, kuriuos galima būtų taikyti verslo vadybos studijų programoms universitete optimizuoti, siekiant patenkinti verslo ir gamybos poreikius.
The purpose of this article is to highlight the aspects of application of Fast Track Solution SAP Business One Model to the business curriculum of a university study programme. With the SAP Business One, students gain knowledge and understanding on how different areas of business interact and integrate and how information technology-based infrastructure simplify business operations. In addition, this research article introduces and identifies the SAP Business One modules that can be applied to the present business curriculums of university studies, which leads to a blended learning approach when education addresses the needs of industry. Blended learning, as a learning approach that applies the SAP Business One modules, complements the skills required by industries thus fostering the industry-based learning approach. Theoretical knowledge and hands-on experience will make business students gain competitive advantage and competency in innovativeness.