Mokymosi objektų pakartotinio panaudojimo galimybių analizė
| Author | Affiliation | |
|---|---|---|
LT | ||
LT | ||
Petrauskienė, R. | Kauno technologijos universitetas |
| Date | Volume | Start Page | End Page |
|---|---|---|---|
2008-03-28 | [d.] 6 | 86 | 92 |
Mokymosi objektų pakartotinio panaudojimo galimybės labai viliojančios ir daug žadančios, tačiau praktikoje nėra plačiai naudojamos. Tam, kad pasiektume pakartotinio panaudojimo tikrąją vertę, mokymosi objektai turi būti suprojektuoti su tikslu pakartotiniam naudojimui nuo pat jo gyvavimo ciklo pradžios. Vadinasi, būtinas mokymosi objektų specifikavimas aukštesniame abstrakcijos lygmenyje ankstyvoje projektavimo fazėje. Mes siūlome naudoti požymių diagramas specifikuojant mokymosi objektų variantiškumą tokiu būdu užtikrinant pakartotinį panaudojimą nuo pat mokymosi objekto kūrimo pradžios. Straipsnyje pateikiama išsami pakartotinio panaudojimo analizė, požymių diagramų pagrindas bei konkretus požymių diagramų taikymo pavyzdys mokymosi objektų srityje.
Reusability opportunities of learning objects appear to be really challenging, however, are not often practically applied. In order to acieve the benefits of reusability, learning objects must be designed with the purpose of reusability from the very beginning of their life circle. Therefore, specification of learning objects on a higher abstraction level at the early development stage is necessary. We propose to use Feature Diagrams by specifying the variability reusability analysis, the background of Feature Diagrams and a particular example of the application of a feature diagram in the area of learning objects.