Options
UI / UX tyrimais grįstas elektroninės parduotuvės modulio kūrimas
Mačiulskas, Tomas |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Šiandien verslas susiduria su intensyvia konkurencija ir vis didėjančiais iššūkiais, kurių vienas svarbiausių – kaip sėkmingai vykdyti verslą ir optimizuoti klientų aptarnavimo procesus. Esamos elektroninės prekybos sistemos ne visada sugeba prisitaikyti prie spartėjančių pokyčių ir patenkinti naujus įmonės poreikius. Dažna problema, kad pirkėjai nori sutaupyti laiko apsipirkdami elektroninėje parduotuvėje, o dauguma įmonių neturi klientams patogios elektroninės parduotuvės, o apsipirkimas jose yra gana komplikuotas. Šiai problemai išspręsti darbe buvo atlikti dviejų skirtingų tipų UI / UX tyrimai ir sukurtas UI / UX modulis, apimantis A/B testavimą ir Usability vertinimo priemones, kurios leidžia analizuoti ir geriau suprasti kliento apsipirkimo įpročius bei ypatybes,. Tokiu būdu tobulinamas ir tampa patogesnis bei paprastesnis apsipirkimo ir paslaugų užsakymo procesas autoriaus sukurtoje automobilių dalių ir paslaugų elektroninėje parduotuvėje.
Today, businesses face intense competition and growing challenges, one of the most important of which is how to run a successful business and optimize customer service processes. Existing e-commerce systems, in particular e-shops, are not always able to adapt to accelerating change and meet new business needs. A common problem is that clients want to save time when shopping in an online store, and most businesses don’t have a customer-friendly online store, and shopping at them is quite complicated. To solve this problem, two different types of UI/UX research were performed and a UI/UX module was developed, which includes A/B testing and Usability assessment tools, which allow to analyze and better understand the customer's shopping habits and characteristics. In this way, the process of shopping and ordering services in the e-shop of car parts and services created by the author is improved and becomes more convenient and easier.