Options
Paauglių bendravimo įgūdžių ugdymas(is) taikant teatro metodus formaliajame ir neformaliajame ugdyme
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Kučinskienė, Edita | Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Reformuojant Lietuvos švietimo sistemą, ypatingas dėmesys kreipiamas į humanistines vertybes perteikiančių kultūros sričių, tarp jų ir meno, įtraukimo į ugdymą didinimą. Meno dalykų vertybinis turinys, jo vaidmuo kultūrinio ugdymo srityje, nėra pakankamai išryškintas nei ugdymo programose, nei mokymo procese. Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose teatras yra naujas edukacinis reiškinys. Nemažai mokyklų kaip pasirenkamąjį dalyką į mokymo programas įvedė teatro pamokas. Pripažįstama, kad teatro pamokose moksleiviai įgyja papildomų žinių ir mokosi spręsti problemas, su kuriomis susiduria mūsų visuomenė
When reforming the Lithuanian education system, special attention is paid to increasing the involvement of cultural fields, including art, that convey humanistic values. The value content of art subjects, its role in the field of cultural education, is not sufficiently highlighted either in the curricula or in the teaching process. Theater is a new educational phenomenon in Lithuanian general education schools. A number of schools have introduced theater lessons into their curricula as an optional subject. It is recognized that in theater lessons, students gain additional knowledge and learn to solve the problems facing our society.