Options
Savikontrolės gebėjimų ugdymo kūno kultūros pamokų metu įtaka jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų fiziniams gebėjimams
Disertacijos gynimo komisijos pirmininkas / Dissertation Defence Board Chairman | |
Disertacijos gynimo komisijos narys / Dissertation Defense Board Member | |
Disertacijos gynimo komisijos narys / Dissertation Defense Board Member | |
Šniras, Šarūnas | Disertacijos gynimo komisijos narys / Dissertation Defense Board Member |
Milašius, Kazys | Disertacijos gynimo komisijos narys / Dissertation Defense Board Member |
Atsižvelgiant į fizinių gebėjimų ugdymo svarbą, kūno kultūros pamokų reikšmę ugdant fizinius gebėjimus, savikontrolės gebėjimų stoką žmogaus socialinių įgūdžių ir gyvenimo kokybės gerinimui, šiame disertaciniame tyrime apsispręsta tyrinėti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų savikontrolės gebėjimų ugdymo įtaką jų fiziniams gebėjimams. Probleminės situacijos charakteristika leidžia išryškinti ir apibrėžti mokslinę problemą – kaip modeliuoti savikontrolės gebėjimų ugdymo vyksmą kūno kultūros pamokų metu jaunesniajame mokykliniame amžiuje, kad ugdant vaikų fizinės būklės savikontrolės ir psichosocialinės savikontrolės gebėjimus būtų daroma įtaka fizinių gebėjimų plėtrai. Tyrimo objektas – jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų (10–11 metų) savikontrolės ir fizinių gebėjimų ugdymas kūno kultūros pamokų metu. Tyrimo tikslas – pagrįsti jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų (10–11 metų) savikontrolės gebėjimų ugdymo kūno kultūros pamokų metu įtaką fiziniams gebėjimams.
Considering significance of development attributed to physical abilities, importance of physical education classes for the development of physical abilities, lack of self-control abilities necessary for improvement of a human’s social skills and life quality, the present dissertation research analyses the influence of development of junior school learners’ self-control abilities on their physical abilities. Nature of the problematic situation allows to emphasize and define a scientific problem – how to design the developmental process of self-control abilities during physical education classes at a junior school age, so that physical condition self-control and psychosocial self-control abilities being developed would influ-ence the development of physical abilities. Research object – development of self-control and physical abilities among junior school learners (age 10 to 11) during physical education classes. Research aim – substantiate the influence of development of self-control abil-ities on physical abilities of junior school learners (age 10 to 11) during physical education classes.