Skaitmeninės rinkodaros poveikis tūkstantmečio (Y) kartos vartotojiškumui
Zakaraitė-Juknė, Gabrielė |
Mokslinės literatūros tyrimai rodo, jog vartotojai daug laiko praleidžia skaitmeninėje erdvėje, todėl verslai turi aktyviai į savo strategijas įtraukti skaitmeninės rinkodaros priemones, jog didžioji dalis vartotojų būtų informuoti apie teikiamas prekes ir (arba) paslaugas, taip paskatindami juos įsigyti. Tyrimų, Lietuvos kontekste, vertinant tūkstantmečio (Y) kartos vartotojiškumo įpročius, elgseną per skaitmeninės rinkodaros kanalus nėra, todėl svarbu išanalizuoti kartos ypatumus bei skaitmeninės rinkodaros strategijas tikslingai nukreipti į Y kartos vartotojus ir jų vartotojiškumo skatinimą, naudojant skaitmeninės rinkodaros įrankius bei priemones. Apie Y kartos skaitmeninės rinkodaros poveikį tūktantmečio (Y) kartos vartotojiškumui nėra pakankamai tyrimų Lietuvos kontekste. Todėl svarbu identifikuoti, per kokius, skaitmeninės rinkodaros kanalus, galima paskatinti Y kartos įsitraukimą ir vartotojiškumą.
Research in the literature shows that consumers spend a lot of time in the digital space, so businesses need to actively incorporate digital marketing tools into their strategies to ensure that the majority of consumers are informed about the goods and/or services provided, thus encouraging them to buy. In the Lithuanian context, there is no research on the consumer behaviour of the millennial (Y) generation through digital marketing channels, so it is important to analyse the characteristics of the generation and to target digital marketing strategies to Generation Y consumers and to promote their consumerism using digital marketing tools and instruments. There is not enough research on the impact of Generation Y digital marketing on millennial consumerism in the Lithuanian context. Therefore, it is important to identify through which digital marketing channels the engagement and consumerism of Generation Y can be stimulated.