Prekybos įmonių organizacinės kultūros stiprinimas užtikrinant darbuotojų lojalumą
Chirnaja, Simona |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Magistro baigiamajame darbe analizuojama aktuali tema – Prekybos įmonių organizacinės kultūros stiprinimas užtikrinant darbuotojų lojalumą. Tikslas - pateikti organizacinės kultūros stiprinimo modelį užtikrinantį darbuotojų lojalumą prekybos įmonėse. Darbas sudarytas iš trijų dalių: pirmoje dalyje analizuojama organizacinės kultūros samprata, tipologija, elementai, problemos ir jų sprendimo būdai, darbuotojų lojalumas, jį įtakojantys veiksniai. Antroje- pristatoma UAB „ BAZAARVOICE“ veiklos charakteristika, pasirinkti du tyrimai: kokybinis ir kiekybinis. Trečioje dalyje pateikiami tyrimų rezultatai. Nustatytos pagrindinės įmonės OK problemos: neaiškios vertybės, silpnas kultūrinių ryšių tinklas, netvirti santykiai su vadovais, netenkinanti motyvavimo sistema. Darbe pateikiamas sukurtas modelis, garantuojantis OK stiprininimą užtikrinant darbuotojų LO.
The master's thesis analyses a relevant topic – strengthening organisational culture of trading companies by ensuring employee loyalty. The aim is to present a model of strengthening the organisational culture ensuring employee loyalty in trading companies. The thesis consist of three parts: the first part analyses the concept of organisational culture, typology, elements, problems and their solutions, employee loyalty and the factors that influence it. The second part presents the characteristics of UAB BAZAARVOICE, choosing two researches: qualitative and quantitative. The third part presents the results of the research. The main problems of the company's organisational culture are identified: unclear values, weak cultural network, unstable relations with managers, unsatisfactory motivation system. The paper presents a model developed to ensure the strengthening of organisational culture by ensuring employee loyalty.