Options
Elektroninių prekybos sistemų naudojimas statybinių medžiagų pardavimui Rusijoje
Barauskas, Andrius |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Magistro darbas skirtas šiandien itin aktualiai temai – elektroninės prekybos sistemų analizei ir optimaliausios statybinių medžiagų rinkos plėtrai Rusijoje pasirinkimas. Šiame darbe nagrinėjami teoriniai elektroninės prekybos sistemų pagrindai pardavimų rinkai plėsti, atlikta statybinių medžiagų pardavimo rinkos Rusijoje analizė pagal Leroy Merlin įmonės pavyzdį. Darbas susideda iš trijų dalių. Pirmoje dalyje aptariami elektroninės prekybos sistemų teoriniai pagrindai rinkos plėtrai. Antroje dalyje tiriamos elektroninės prekybos statybinėmis medžiagomis sistemos Rusijoje. Trečioje dalyje analizuojamas elektroninių prekybos sistemų naudojimas plečiant statybinių medžiagų pardavimą Rusijoje. Tyrimo temos išskirtinumą patvirtina ir tai, kad daugelio gamintojų, tarp jų ir statybinių medžiagų, masinis perėjimas prie prekybos elektroninėse platformose prasidėjo palyginti neseniai ir aktyviai vykdomas šiuo metu, todėl šis ekonominis reiškinys vis dar menkai suvokiamas. Remiantis tyrimo metodika ir rezultatais, buvo įrodyta, kad elektroninių prekybos sistemų naudojimas plečiant statybinių medžiagų pardavimo rinką Rusijoje iš tikrųjų yra būtinybė, nes šiuolaikinėje ekonomikoje elektroninė prekyba tapo objektyvia realybe.
The master's thesis is devoted to a very relevant topic today – the analysis of e-commerce systems and the choice of the optimal one for expanding the market for building materials in Russia. In this paper, the theoretical foundations of e-commerce systems for expanding the sales market are considered, the analysis of the construction materials sales market in Russia is carried out on the example of the company "Leroy Merlin". The work consists of three parts. The first part discusses the theoretical foundations of e-commerce systems for expanding the sales market. In the second part, electronic trading systems for the sale of building materials in Russia are investigated. The third part analyzes the use of electronic trading systems to expand sales of building materials in Russia. The uniqueness of the research topic is confirmed by the fact that the mass transition of many manufacturers, including construction materials, to sales on marketplaces began relatively recently and is actively being carried out at the present time, therefore this economic phenomenon is still poorly studied. Based on the methodology and results of the study, it has been demonstrated that the use of e-commerce systems to expand the market for the sale of building materials in Russia is indeed a necessity, as e-commerce has become an objective reality in the modern economy.