Options
Klaipėdos lėlių teatro vykdomos edukacijos vaikams
Mikutienė, Evelina |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Temos aktualumas: apie Klaipėdos lėlių teatrą rašytas ne vienas baigiamasis darbas Klaipėdos universitete, tačiau nėra tyrinėjimų apie spektaklius ir vykdomas edukacines veiklas, ypač atliktas karantino laikotarpiu. Tikslas – atskleisti Klaipėdos lėlių teatro ir edukacijos sąsajas. Tyrimo uždaviniai: 1. Aptarti lėlių teatro svarbą vaikų ugdymui (nuo 3 mėnesių amžiaus): teorinis aspektas. 2. Atskleisti Klaipėdos lėlių teatro raidą ir specifiką, iliustruojant teiginius ir spektaklius. 3. Aprašyti Klaipėdos lėlių teatro edukacinės veiklos bruožus ir formas. 4. Ištirti Klaipėdos lėlių teatro veiklą karantino metu. Metodai: darbui pasitelkiami analizės ir sintezės, stebėjimo (vaikų (suderinus su tėvais), vaizdo įrašų ir spektaklių), lyginamasis, interviu ir jo analizės metodai. Rezultatai ir išvados: tyrimo uždaviniai įvykdyti. Aptarti keturi spektakliai, trys edukacijos ir dvi parodos vaikams pagal teorinės magistrinio darbo dalies aspektus. Klaipėdos lėlių teatras profesionaliai edukuoja vaikus, kūrybingai ir įvairiapusiškai lavina vaikų intelektą, fizinius gebėjimus ir dvasinį pasaulio pajautimą. Stiprina šeimų tarpusavio ryšius, moko ir suteikia galimybę kokybiškai leisti laiką kartu.
Relevance of the topic: so many works have been written about Klaipeda Puppet Theater at Klaipeda University, but there is no research on performances and educational activities. That is why this topic is new and relevant. No one have written about performances and educational activities in quarantine. Work objective is to reveal the links between Klaipeda Puppet Theater and education. Research tasks: 1. To discuss the importance of puppet theater for the education of children (from the age of three months): a theoretical aspect. 2. To reveal the development and specifics of Klaipeda Puppet Theater, illustrating statements and performances. 3. To describe the trait and forms of Klaipeda Puppet Theater educational activities. 4. To investigate the activities of Klaipeda Puppet Theater during quarantine. Methods: the work uses methods of analysis and synthesis, observation (children‘s (in agreement with parents) videos and performances), comparative, interview and its analysis methods. Results and conclusions: research tasks completed. For performances, tree educations and two exibitions for children‘s are analyzed and according to the aspects of the theoretical part of the master‘s thesis. Klaipeda Puppet Theater professionally educates children, creatively and versatile develops children's intellect, physical abilities and spiritual sense of the world. Strengthens family ties, teaches and provides an opportunity to spend quality time together.