Options
UAB „Centrinis Klaipėdos terminalas“ maksimalių krovos galimybių tyrimai
Vrubliauskas, Tomas |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Šiame darbe apžvelgtas UAB „Centrinis Klaipėdos terminalas“, pateikta informacija apie jo pagrindinius parametrus: krantinių skaičių, bendrą krantinių ilgį, naudojamą krovos technikos kiekį, taip pat sandėliavimo aikštelių plotus. Aprašoma ro-ro keltų iškrovos-pakrovos technologija. Pagrindinis šio darbo tikslas yra apžvelgti, išanalizuoti ir įvertinti UAB „Centrinis Klaipėdos terminalas“ šiuo metu naudojamą krovos įrangą, išskirti jos privalumus ir trūkumus. Pateikti pasiūlymus kaip didinti šio terminalo krovos našumą. Apskaičiuoti tikėtiną ro-ro krovinių srautą Centriniame Klaipėdos terminale 2025 metais linijinio bei daugiakriterinio prognozavimo metodais. Tuomet palyginti gautus rezultatus bei apskaičiuoti prognozuojamam krovinių srautui reikalingą krantinių kiekį bei ilgį, sandėliavimo aikštelių plotą bei technikos kiekį. Nustačius konkrečius limituojančius faktorius, bus pateikti potencialūs problemų sprendimo būdai.Klaipėdos universitetas: Klaipėda, 2020. 61-psl.
In this thesis we review Joint Stock Company’s “Centrinis Klaipedos Terminalas” roll on- roll off terminal, particulary it’s main parameters: number and length of quays, used loading equipment, storage area. Also ro-ro vesels discharging-loading technology is analyzed in detail. The main aim of this thesis is to review and evaluate ro-ro handling equipment used in Joint Stock Company “Centrinis Klaipedos Terminalas” terminal, pick out its pros and cons. Provide suggestions on how to increase terminal’s handling efficiency and capacity. Calculate cargo traffic in year 2025 using linear and multicriterial forecasting methods, comparing calculated values. After that we will need to calculate required infrastructure, for forecasted cargo quantity, this include: required number of quays, individual quay length, storage area, and also minimal number of loading equipment required to efficiently load and discharge forecasted cargo volume on time. If any limits are discovered, potential solutions will be suggested, in order to avoid any possible limitations from terminals perspective.