Options
Patirtinio mokymosi organizavimas taikant projektinę veiklą pradinėje mokykloje
Solovjovienė, Dalia Elena |
Želvys, Rimantas | Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Šiuolaikiniame nuolat ir sparčiai besikeičiančiame pasaulyje švietimo institucijos veiklos efektyvumas itin aktuali tema. Viena iš priemonių – patirtinis mokymas(is) taikant projektinę veiklą, kuris organizuojamas kitose aplinkose ir neatsiejamai susijęs su besikeičiančia veikla, siekiant ugdyti mokinių bendrąsias kompetencijas ir tikintis jų geresnių akademinių pasiekimų. Magistro baigiamajame darbe nagrinėjamas patirtinio mokymosi organizavimas projektinėje veikloje, kuris suprantamas kaip ugdymosi procesas, skatinantis pradinių klasių mokinius puoselėti prigimtinį smalsumą įvairiose mokymosi aplinkose bei sėkmingai mokytis per patirtį.
In today's ever-changing and rapidly changing world, the efficiency of an educational institution is a very topical topic. One of the measures is experiential learning through project activities, which are organised in other environments and are inextricably linked to changing activities in order to develop pupils' general competencies and anticipate their better academic achievements. The Master's final work examines the organization of experiential learning in project activities, which is understood as an educational process that encourages primary school students to foster innate curiosity in various learning environments and successfully learn through experience