Options
Turizmo paslaugų kokybės gerinimas
Stanaitienė, Erika |
Magistriniame darbe pradedant nuo teorijos apžvalgos, buvo išnagrinėtos svarbios sąvokos ir teorijos, susijusios su turizmo paslaugų kokybe. Darbo tikslas – nustačius turizmo paslaugų kokybės problemas Jurbarko rajone, pateikti turizmo paslaugų kokybės gerinimo rekomendacijas. Buvo pasirinkti kiekybinis ir kokybinis tyrimo metodai, siekiant išsamiau ir patikimiau įvertinti turizmo paslaugų kokybę Jurbarko rajone. Kiekybinio tyrimo metu buvo identifikuotos turizmo paslaugų kokybės problemos. Tai leido matuoti ir išreikšti duomenis skaičiais. Kokybinio tyrimu buvo ieškomos gerinimo galimybės susijusios su klientų poreikių tenkinimu, komunikacija su klientais bei klientų atsiliepimų valdymu. Tyrimo rezultatai akcentuoja svarbų poreikį pritaikyti turizmo paslaugas prie klientų individualių poreikių ir gerinti paslaugų teikimo procesą. Tie patys rezultatai išryškina, kad turizmo paslaugos Jurbarko rajone turi potencialą pritraukti daugiau lankytojų, tačiau reikia tobulinti paslaugų kokybę ir pritaikymą klientų lūkesčiams. Kiekybinis ir kokybinis tyrimai pabrėžia bendrą tikslą - gerinti turizmo paslaugų kokybę, siekiant padidinti Jurbarko rajono turizmo patrauklumą ir konkurencingumą bei užtikrinti klientų pasitenkinimą.
In the master's thesis, starting with a theoretical overview, important concepts and theories related to the quality of tourism services were examined. The aim of the work is to develop recommendations for improving the quality of tourism services after identifying the quality problems of tourism services in Jurbarkas district. Quantitative and qualitative research methods were chosen in order to more thoroughly and reliably assess the quality of tourism services in Jurbarkas district. During the quantitative research, quality problems of tourism services were identified. This allowed the data to be measured and expressed numerically. Qualitative research was used to look for improvement opportunities related to meeting customer needs, communication with customers and management of customer feedback. The results of the study emphasize the important need to adapt tourism services to the individual needs of customers and to improve the process of service provision. The same results highlight that tourism services in the Jurbarka district have the potential to attract more visitors, but the quality of services and adaptation to customer expectations need to be improved. Quantitative and qualitative research emphasizes the common goal - to improve the quality of tourism services, in order to increase the attractiveness and competitiveness of tourism in Jurbarkas district and to ensure customer satisfaction.