Options
Projekcinio planavimo vertės kūrimas ir pateikimas vartotojui
Juozauskas, Ernestas |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Magistriniame darbe tirta projekcinio planavimo technologijos paslauga. Atlikus šios paslaugos mokslinę vertės kūrimo ir pateikimo aspektų ir būdų literatūros analizę buvo nustatyta, kad vertė yra siekiama holistiškai ir naujasis rinkodaros mokslas suteikia reikalingus būdus. Dėl to, kad Lietuvoje stacionarių ir pilnai veikiančių šios paslaugos atvejų nėra, darbe buvo sukurtas projekcinio planavimo vertės pateikimo modelis restoranų rinkai. Atlikus kiekybinį tyrimą buvo nustatyta, kad ši technologija atvestu papildomus 34% klientų. Ekspertiniu interviu tyrimu buvo nustatyta, kad tokios paslaugos veikimo kaštai būtų mažesni nei patiriamos išlaidos ir ,kad tinkamai pasiruošus ir pasirinkus laiką paslauga įgyvendinama. Atvejo analizės metodu buvo sukurtas restoranų rinkai vertės kūrimo ir pateikimo modelis, bei nustatyta, kad projekcinio planavimo paslauga galėtų būti taikoma įvairiose organizacijose, kuriose kultūra, menas ir aplinka suteikia vertės vartotojui.
The project of projection planning technology is researched in the master's thesis. A scientific analysis of the literature on the aspects and ways of value creation and presentation of this service has shown that value is pursued holistically and that new marketing science provides the necessary ways. Due to the fact that there are no stationary and fully functioning cases of this service in Lithuania, a model for presenting the value of projection planning to the restaurant market was created in the work. A quantitative study found that this technology would bring in an additional 34% of customers. The study of expert interviews found that the operating costs of such a service would be lower than the costs incurred and that the service is implemented with proper preparation and timing. The case study method developed a model for creating and presenting value to the restaurant market and found that the projection planning service could be applied in a variety of organizations where culture, art, and the environment provide value to the consumer.