Options
Laivo nusėdimo Klaipėdos uoste tyrimas
Kontautas, Šarūnas |
Baigiamajame magistriniame darbe atliekamas laivo nusėdimo Klaipėdos uoste tyrimas. Baigiamasis darbas susideda iš dviejų pagrindinių dalių: teorinio aprašo bei tiriamosios dalies. Pirmojoje dalyje aprašomas nusėdimo efektas, kuomet jis pasireiškia, kodėl svarbu jį tiksliai nustatyti. Taip pat apžvelgiama dabartinė situacija Klaipėdos uoste, aprašomi būdai laivo nusėdimui skaičiuoti. Antroje darbo dalyje skaičiuojamas pasirinkto laivo nusėdimas Klaipėdos uoste. Skaičiavimai atliekami empirinėmis formulėmis bei fluidų dinamikos programa Flow 3D. Pateikiama gautų rezultatų analizė, pastebėjimai bei išvados.
The study of ship squat in port of Klaipeda is analyzed in this final thesis. There are two parts in this work: theoretical description and calculations. Ship squat effect, when we can see it and why it is necessary to calculate is described in first part. Current situation of Port of Klaipeda and all ship squat calculation methods are also in this part. In second part of this thesis there are all ship squat calculations of selected ship in port of Klaipeda. Empirical calculations and CFD with Flow 3D program are in this part. Conclusions and recommendations are also in this final thesis.