Options
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų nuotolinio mokymosi krūvis ir sąsajos su sveikata: Covid-19 kontekstas
Ratkuvienė, Birutė |
Didelis mokymosi krūvis daro neigiamą įtaką mokinių emocinei, psichinei bei fizinei sveikatai. Mokiniai, kurie patiria per didelį mokymosi krūvį, dažniau jaučia nuovargį, nuolatinį stresą. Todėl ypač svarbu teisingai ir tikslingai planuoti dienos režimą (mokymosi, aktyvaus ir pasyvaus poilsio, miego, mitybos), kuris stiprintų sveikatą, palaikytų darbingumą bei žvalią nuotaiką. Lietuvoje įvestas nuotolinis mokymas dėl Covid-19 pandemijos turėjo tiesioginės įtakos ne tik mokymo(si) procesui, bet ir kasdienei rutinai, vaikų ir tėvų tarpusavio santykiams bei santykiams su mokykla, vaikų savarankiškam mokymusi ir mokymosi krūviui.
Heavy cognitive load has a negative effect on students‘ emotional, mental and physical health. Students who sustain high amounts of cognitive load often experience fatigue and permanent stress. Therefore, it is especially important to plan daily routines correctly and purposefully (studying, active and passive recreation, sleeping, nutrition), so that they would strengthen health, maintain workability and good spirits. Distance learning introduced in Lithuania due to Covid-19 pandemic has had a direct influence not only on studying process, but also on daily routines, parent – child relationships, relationships with school, children self-studies and cognitive load.