Dirbtinio intelekto priemonių taikymas elektroninėje prekyboje
Diksė, Monika |
Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Analizuojant šią temą išsikeltas darbo tikslas – išanalizavus dirbtinio intelekto priemonių taikymo galimybes elektroninėje prekyboje, pateikti B2C komunikacijos ir pardavimų tobulinimo kryptis. Pirmoje darbo dalyje pateikiama dirbtinio intelekto samprata, išskiriamos dirbtinio intelekto rūšys, identifikuojami dirbtinio intelekto privalumai ir trūkumai. Apžvelgiamos dirbtinio intelekto internetinėje prekyboje taikymo sritys, pateikiami B2C e – prekybos įmonių komunikacijos ir pardavimų internete ypatumai, dirbtinio intelekto taikymo būdai B2C komunikacijos ir pardavimų srityje. Remiantis atlikta mokslinės literatūros analize sudaromas dirbtinio intelekto B2C komunikacijoje ir internetinėje prekyboje taikymo modelis. Metodinėje dalyje pateikta tyrimo organizavimo eiga bei tyrimui atlikti naudoti metodai. Analitinėje-projektinėje dalyje pateikti atliktų tyrimų rezultatai, pagrįstas suformuotas dirbtinio intelekto B2C komunikacijoje ir internetinėje prekyboje taikymo modelis, pateiktos rekomendacijos. Magistro baigiamasis darbas apibendrinamas išvadomis.
Master thesis aim – to analyse the possibilities of the artificial intelligence tools application in e-commerce, and present B2C communication and sales improvement directions. The first part of the work presents the concept of artificial intelligence, distinguishes the types of artificial intelligence, identifies the advantages and disadvantages of artificial intelligence. Reviewed areas of application of artificial intelligence in online commerce, presented peculiarities of communication and online sales of B2C e - commerce companies, methods of application of artificial intelligence in B2C communication and sales. Based on the analysis of the scientific literature, developed the model how to apply artificial intelligence in B2C communication and online commerce. In the methodological part presented the research course and the methods used for the research. The analytical-design part presents the research results, applied the model of artificial intelligence in B2C communication and online commerce, and provided recommendations. In the master’s thesis is given summary and conclusions.