Options
Jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų verslumo kompetencijos ugdymas(is)
Bružaitė, Ieva |
Edita, Kučisnkienė | Darbo gynimo komisijos pirmininkas / Thesis Defence Board Chairman |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member | |
Darbo gynimo komisijos narys / Thesis Defence Board Member |
Šiuolaikinėje visuomenėje vis didesnis dėmesys yra skiriamas jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokinių verslumo kompetencijos ugdymui(si). Verslumas yra asmens gebėjimas idėjas paversti veiksmais. Jis reiškia kūrybingumą, naujoves ir pasirengimą rizikuoti bei gebėjimą planuoti ir valdyti projektus siekiant tikslų (Ekonominio raštingumo ir verslumo ugdymo strategija, 2004, J. Žadeikienė, 2007). Todėl šią kompetenciją, svarbią kasdieniniame gyvenime, būtina ugdyti nuo pat mažų dienų. Šiame darbe pristatomos jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų verslumo kompetencijos ugdymo(si) galimybės.
In modern society more and more attention is being paid to the development entrepreneurship competence of younger school age children. Entrepreneurship is a person's ability to turn ideas into actions. It means creativity, innovation and risk-taking, the ability to plan and manage projects to achieve goals (Strategy of Economic Literacy and Entrepreneurship Education, 2004, J. Zadeikiene, 2007). Therefore, this competence, which is important in everyday life, needs to be developed from the earliest days. This paper presents the possibilities to develop the entrepreneurship competence of younger school age children.